Strona 1 z 1
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: sob mar 12, 2011 23:48
autor: Lucki
Witam, w sumie od początku borykam się z problemem wysokich obrotów ( 1200) na lpg i pb. Wczoraj wpadłem na sposób jak sobie z nimi poradzić, ale jest to sposób "na chwile". Odpalam auto, jadę sobie 3-4km obroty na jałowym 1200, po kolejnych 3 km silnik już nagrzany ale obroty wcale nie spadają. Muszę wyłączyć auto i od razu odpalić. Obroty po takim zabiegu już 950 i sztywno się trzymają. Mogę teraz nawet 200km przejechać i będzie ok. Auto postoi chwilkę ( 20-30min) i od nowa 1200. Tylko jak silnik jest ciepły to nie muszę jechać kilku km tylko od razu gaszę i odpalam ponownie.
Macie jakieś pomysły?
p.s
działo sie tak na starej i nowej przepustnicy, do tego podmieniłem krokowca i nadal bez poprawy
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 12:24
autor: evolution
a ruszales cos jeszcze montujac gaz niz tylko przepustnice??? cofnij tam gdzie byl:)
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 18:28
autor: Lucki
Hmmm w sumie nic, wsadziłem blosa i podłączyłem te węzę ,a le to widziałeś jak : z krokowca za blosa a kompensacja przed blosa. Przepustnice tak jak mówiłeś wymienić i wsadziłem inna, problem dalej taki sam. Nie bardzo wiem o co chodzi
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 20:09
autor: evolution
jak zwykle poluzuj linke gazu i sprawdz switche
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 20:47
autor: Lucki
linka poluzowana a stycznik ładnie rozłącza ( sprawdziłem miernikiem żeby być pewnym w 100%)
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 21:42
autor: evolution
i to jest tylko to co ruszales??:>
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: ndz mar 13, 2011 21:57
autor: Lucki
jesli chodzi o cały układ to tak
Jeszcze jeden mały problem z 9a
: pn mar 14, 2011 14:20
autor: Lucki
No daj
Jacku jeszcze jekies wskazówki