Strona 1 z 1

1.8 KR K-jet

: ndz mar 06, 2011 21:14
autor: GuzikTcz
Siema, mam problem z odpaleniem kr z k-jetem,
Iskra - jest
paliwo - jest [pod dobrym cisnieniem]
cisnienie sprezania - 11, 11, 12, 12

rozrząd dobrze ustawiony....

krecic, kreci dobrze.. raz na jakis czas pyrknie ale nic więcej.

Gdzie szukac? co moze byc nie tak ?

1.8 KR K-jet

: pn mar 07, 2011 16:05
autor: jeryk10
Zalej go bezposrednio paliwem w kolektor ssacy Czyli sciagni ta gume od kolektora ssacego otworz przepustnice i wstrzykni paliwo i odpalaj jak odpali na ta chwile ile paliwa mu wstrzyknoles to cos masz z paliwem wtryski rozdzielacz itp

1.8 KR K-jet

: pn mar 07, 2011 16:34
autor: bugalon
A klapa spiętrzająca przepływomierza nie blokuje Ci sie czasem?

1.8 KR K-jet

: pn mar 07, 2011 23:06
autor: Marszall
może jeszcze rozruchowy niedomaga

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 00:18
autor: GuzikTcz
Odpalił...

ospali, podciagnie do 2 tys obrotow - gasnie
odpali, potrzymam noge na gazie to chodzi jako tako..
rozruchowy daje bardzo ładna mgiełke.

aparat zaplonowy na maxa przekrecony w strone sciany grodziowej.

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 00:46
autor: jarekkoval
GuzikTcz, dolot 100pro szczelny ?
klapka nie ociera o nic, pompa paliwa dobra ?

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 00:46
autor: Pinczek
skoro odpala to weź i jak odpali spróbuj troszke aparatem pokrecic poszukaj w ktorym miejscu bd najlepiej, Sprawdz czujnik kopulke palec swiece i przeoody bo na wysokich obrotach moze miec gdzies przebicie albo swieca gubi iskre

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 00:51
autor: GuzikTcz
Swiece nowe, jeżeli nawet troszke przestawie aparat zaplonowy, auto nie chce zagadac,

jutro posprawdzam czy dolot szczelny w 100% bo ponoc k-jet nie lubi lewego powietrza.
Pompa paliwa dobra [nowa], daje dobre cisnienie.

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 10:22
autor: Pinczek
tak sprawdz dolot i K-jest ie lubi krecenia ze krecisz go a on nie odpala to bardzo szybko go zalewa i pupa , to odpal go i w trakcie odpalonego silnika probuj przekrecic aparatem zaplonowym

1.8 KR K-jet

: wt mar 08, 2011 20:01
autor: GuzikTcz
Mozna powiedziec że sprawa sie rozwiązała.. auto chodzi samo na wolnych obrotach

droga dedukcji doszedlem co bylo nie tak

po ustawieniu dobrze rozrzadu zaczalem podlaczac wszsystko po kolei, przedtem nie bylo podlaczone podcisnienie z kolektora do serwa ham. skad szlo do kompa.. i mysle ze to bylo bezposrednia przyczyną.

" onclick="window.open(this.href);return false;