Jakie przyrosty i niedomagania wynikają z ciśnienia paliwa?
: pn sty 31, 2011 22:53
Witam, napisałem ten temat jakoże zdziwiło mnie pewne zjawisko w moim samochodzie. Otóż jak swapowałem Digi I do mojego 9A to podczas wszystkich regulacji cisnienie paliwa ustawiłem na 3 bary. Regulator ciśnienia paliwa mam uniwersalny z regulacją i manometrem (ogólnie dostępny na allegro)
Auto jakoś jeździło. Po pewnym czasie zdupcył sie manometr na tymże właśnie regulatorze , no nie ukrywajmy najlepszej jakości to on nie był. Zaczął pokazywać dziwne wartości np 4 bary itp.
Niespokojny tymi wskazaniamy postanowiłem zmierzyć ciśnienie paliwa sprawdzonym glicerynowym manometrem i odziwo wyszło 2.5 bara. Zmieniłem oczywiście nastawy na 3 bary tak jak bycv powinno
Zakładam że ten mały maonometr podczas ustawiania mnie oszukał, ale rodzi sie pytanie czy taki spadek ciśnienia o 0,5 bara moze mocno powodować spadek mocy?
i w druga stronę idąc czy podkręcenie ciśnienie może coś dać>? Zakłądając ze soft jest pisany można powiedziec pod silnik i ciśnienie 3 bary??
Z góry dzięki za odpowiedzi
Auto jakoś jeździło. Po pewnym czasie zdupcył sie manometr na tymże właśnie regulatorze , no nie ukrywajmy najlepszej jakości to on nie był. Zaczął pokazywać dziwne wartości np 4 bary itp.
Niespokojny tymi wskazaniamy postanowiłem zmierzyć ciśnienie paliwa sprawdzonym glicerynowym manometrem i odziwo wyszło 2.5 bara. Zmieniłem oczywiście nastawy na 3 bary tak jak bycv powinno
Zakładam że ten mały maonometr podczas ustawiania mnie oszukał, ale rodzi sie pytanie czy taki spadek ciśnienia o 0,5 bara moze mocno powodować spadek mocy?
i w druga stronę idąc czy podkręcenie ciśnienie może coś dać>? Zakłądając ze soft jest pisany można powiedziec pod silnik i ciśnienie 3 bary??
Z góry dzięki za odpowiedzi