Strona 1 z 1

Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v

: śr sty 12, 2011 01:17
autor: Miłek
Jest sporo tematów o swapach ABF'a ale nie z takiego silnika a jest to xflow 1.6 8v AEK 101km i nie wiem czy jest wszystko tak samo jak z zwykłym 8v
Szykuje się do takiego swapu kupiłem już silnik z osprzętem mam zamiar posadzić go na skrzynie z 1.6 o oznaczeniu CJF .
Chciałbym sie dowiedzieć :
-Jak autko moze jexdzic na takiej skrzyni
-czy będą problemy z ocieraniem wodzika o kolektor
-Pompa paliwa moze zostac z 1.6 czy trzeba ABF'owa
-czy pominąłem jeszcze jakis problem ?

Z góry dzięki za odpowiedz Pozdrawiam

Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v

: śr sty 12, 2011 11:23
autor: SToRM
Miłek pisze:Jest sporo tematów o swapach ABF'a ale nie z takiego silnika a jest to xflow 1.6 8v AEK 101km
O ile pamietam to ten motor wyglada jak 1.8 - a nie jak pozostale 1.4/1.6 wiec teoretycznie skrzynka spasi - tylko czy wejdzie w to sprzeglo 210mm?
Miłek pisze:-czy będą problemy z ocieraniem wodzika o kolektor
Beda. Ale mala przerobka i regulacja mechanizmu i wszystko dziala

Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v

: czw sty 13, 2011 13:20
autor: Miłek
Storm ale o których 1.8 mowa ??
na mój gust to skrzynia cjf rózni sie od tej z 1.8 montażem

Skrzynia z 1.8
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-go ... 04060.html" onclick="window.open(this.href);return false;

z 1.6 CJF
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-vw-se ... 90882.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Swap Mk3 1.6 8v ->2.0 16v

: ndz sty 16, 2011 13:33
autor: toffic
skrzynia jeśli ma taki dzwon jak w 1,6 SR z G4 to nie spasuje (inne rozstawy śrub), wodzik to małe piwo, to nie Golf 1 czy Sirocco, pompa musi zapewnić 3bar pod pełnym obciążeniem (twoja jak jest zdrowa da rade), do listy dopisz jeszcze chłodnice i cały wydech i można robić SWAP