Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Witam..w zasadzie od początku swapa silnika mam taki problem że auto mi szarpie czasem zgaśnie.. no i najgorsze co to najczęściej kręci się tylko do 4900-5000obr... na rozgrzanym silniku.. czasem kręci do 7tys na zimnym nie katuje ale zakręci raczej na 100% do końca... nie wiem co może być przyczyną... rozkładam już ręce.. auto często z dołu też nie może siły się podnieść przy ruszaniu trzeba przegazować wtedy pójdzie..przy normalnym pószczeniu sprzęgła ledwo rusza gaz do oporu a ono tysiac obr ledwo sie wkreca i nagle power do 4000 i sie konczy przed 5000... problem mam też z obrotami..raz są 1000raz 800 a jak jezdze po mieście to wskakują na 2000i stoi jak mur a wystarczy przekrecenie stacyjki i ponowne właczenie i już jest tysiac chwile pogazuje i 2000...
Przewody zapłonowe nowe,świece filtr powietrza też... nie wiem może filtr paliwa? ogólnie pompe pod autem zmieniałem oczywiście na 6barową.. a ta w zbiorniku została od rp bo mówili że tak może być wiec chyba ok..może jeszcze sprawdzić ciśnienie jakie pompa daje?ale gdyby było za słabe to by cały czas się moim zdaniem nie wkręcał a on czasem szarpnie i kręci do końca no i przy tym ładnie się zbiera...
Faktem jest że mam nie podłączony silniczek krokowy... ogólnie z tą instalacją co mam jest nie lada lipa.. postaram się wstawić foty dwóch innych instalacji które posiadam w tym ori od tego silnika ( w tej chwili mam inna) która dostalem..ale nie moge sie na niej polapac jak podłączyć..
orginalnie mialem tu silnik 1.8rp 90ps
wrzucam filmy jak to wygląda...
Bardzo proszę o pomoc kogoś kto zna się na 16v...
PS proszę nie zwracać uwagi na piszczący dzwiek cisnienia oleju..poprostu jest nie podpięty czujnik..
Może jeszcze dodam że silnik cisnienie ma bardzo dobre takie jak w książce a sprężanie każdy cyl 15 więc napewno nie jest zajechany!
http://www.youtube.com/watch?v=CVVW37Ebvf0
http://www.youtube.com/watch?v=uVxp2C9fzKY
Przewody zapłonowe nowe,świece filtr powietrza też... nie wiem może filtr paliwa? ogólnie pompe pod autem zmieniałem oczywiście na 6barową.. a ta w zbiorniku została od rp bo mówili że tak może być wiec chyba ok..może jeszcze sprawdzić ciśnienie jakie pompa daje?ale gdyby było za słabe to by cały czas się moim zdaniem nie wkręcał a on czasem szarpnie i kręci do końca no i przy tym ładnie się zbiera...
Faktem jest że mam nie podłączony silniczek krokowy... ogólnie z tą instalacją co mam jest nie lada lipa.. postaram się wstawić foty dwóch innych instalacji które posiadam w tym ori od tego silnika ( w tej chwili mam inna) która dostalem..ale nie moge sie na niej polapac jak podłączyć..
orginalnie mialem tu silnik 1.8rp 90ps
wrzucam filmy jak to wygląda...
Bardzo proszę o pomoc kogoś kto zna się na 16v...
PS proszę nie zwracać uwagi na piszczący dzwiek cisnienia oleju..poprostu jest nie podpięty czujnik..
Może jeszcze dodam że silnik cisnienie ma bardzo dobre takie jak w książce a sprężanie każdy cyl 15 więc napewno nie jest zajechany!
http://www.youtube.com/watch?v=CVVW37Ebvf0
http://www.youtube.com/watch?v=uVxp2C9fzKY
Ostatnio zmieniony wt sty 11, 2011 22:30 przez sebas1, łącznie zmieniany 1 raz.
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Strasznie się wkręca ten twój silnik na obroty ja bym trochę przyspieszył w nim zapłon.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Samochod nie ma prawa zapalić bez podłączonego przeplywomierza. Po prostu układ nie poda ciśnienia na wtryskiwacze. Dolot masz spięty trytkami .... żartujesz sobie? Tam musi być wszystko bezwzględnie szczelne. Bez tego powietrze silnik zassie bokiem i nie uchyli klapy przeplywomierza. Strasznie ciemne nagranie i nie widzialem co z podcisnieniami przy przepustnicy. Podcisnienia muszą być podłączone a jak nie wiesz jak to dokladnie polaczyć to utrnij kawalki rurek i na razie pozaślepiaj krocce srubami.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
sorki nie mam podłączonego silniczka krokowego a nie przepływomierza... juz poprawiam pierwszy post... sory za pomyłkę...
Faktycznie jedno połączenie jest na zwykłą opaskę a druga opaska poprostu trzyma jeden przewód..reszta jest poskręcana na metalowe obejmy..nie wydaje mi się żeby tam gdzieś cokolwiek łapało lewe powietrze..już kiedyś sprawdzałem..ale sprawdze to jeszcze..co do zapłonu to faktycznie może by go troszke przyspieszyć ale wtedy znów będą problemy z odpalaniem:/ rozrząd ustawiony dobrze więc nie wiem ale spróbuje... co do podciśnień przy przepustnicy to sprawdzę to jutro. Filmiki fakt ciemne bo kręcone późną porą w garażu i telefonem..ale jakoś wstępnie można zobaczyć..mogę porobić też foty tylko piszcie dokładnie czego... ps jesli chodzi o gazownie to wogóle nie jest podłączona..została ze starego silnika..
Faktycznie jedno połączenie jest na zwykłą opaskę a druga opaska poprostu trzyma jeden przewód..reszta jest poskręcana na metalowe obejmy..nie wydaje mi się żeby tam gdzieś cokolwiek łapało lewe powietrze..już kiedyś sprawdzałem..ale sprawdze to jeszcze..co do zapłonu to faktycznie może by go troszke przyspieszyć ale wtedy znów będą problemy z odpalaniem:/ rozrząd ustawiony dobrze więc nie wiem ale spróbuje... co do podciśnień przy przepustnicy to sprawdzę to jutro. Filmiki fakt ciemne bo kręcone późną porą w garażu i telefonem..ale jakoś wstępnie można zobaczyć..mogę porobić też foty tylko piszcie dokładnie czego... ps jesli chodzi o gazownie to wogóle nie jest podłączona..została ze starego silnika..
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
zapłon zostaw w spokoju, i tak wg mnie jest do przodu przewalony. Klapa luźno chodzi?? nikt w niej nie szperał??
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
toffic, tak klapa chodzi luźno sprawdzałem to..Ja kupiłem ten motor od gościa a u niego on z rok czasu leżał..ale raczej jest wszystko ok..mi to śmierdzi na brak paliwa caly czas..że raz dostaje a raz nie ma takiego ciśnienia i się nie wkręca..tak jak teraz..co myślicie?
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
toffic, jak myślisz zacząć od zmiany filtra paliwa czy zmierzyć jeszcze ciśnienie? myśle że pomiar ciśnienia nie bedzie zbyt realny ponieważ w każdej chwili przy danym obciążeniu może on ulegać zmianie więc ten pomiar za dużo nie powie..?
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Ciśnienie zasilania zasadniczo ma być stałe (pomijam fakt działania regulatora), jak spadnie poniżej wartości dopuszczalnej, to znaczy że pompa się kończy albo filtr mega zapchany
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Kolego a jak wsadziłeś i podłączyłeś ta pompkę wysokociśnieniowa pod autem? w puszkę po starej pompie i to wszystko ?
p.s
i faktycznie trochę jaśniejszy filmik byś nagrał
p.s
i faktycznie trochę jaśniejszy filmik byś nagrał
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Lucki, Nie pompa pod autem przekładałem całą kompletną razem z obudową(stelażem)...każdy wężyk był dobrze podłączony... w piątek postaram się nagrać jakiś jaśniejszy filmik... ale póki co nikt żadnej konkretnej diagnozy nie obstawił:(
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
Wstawiłeś zaworek spieprzający pomiędzy filtrem paliwa a rozdzielaczem (ten kolo pompy) ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
dużo pracy przed Tobą kolego, ja też ma kr i jak ktoś już wsadził tam swoje patenty to trzeba dużo czasu żeby wszystko poukładać.Najlepiej sprawdzić dosłownie wszystko... każdy czujnik, każdy kabel itp. sprawdź jaką masz przerwę miedzy w wtrysku- miedzy klapą a tym dołem, czy jest wszędzie równa- jak dobrze pamiętam przerwa ma mieć 3mm, ale to zależy od reszty, bo jednemu będzie pasowało 5 a drugiemu 2. musisz ją ustawiać doświadczalnie...
Problem Kr16v kręci tylko do 4900obr - film..
narazie rozkładam osprzęt i przygotowuje komore do malowania...wtedy poskładam szczelnie wszystko i zobaczymy czy bedzie jakaś poprawa ale w to wątpie.. raczej będzie to coś związanego z paliwem.. jak znajde chwilke to wrzuce kilka fotek wiazki i mam nadzieje że pomożecie ją rozgryźć bo kompletnie nie wiem co do czego przykleic połowa chyba jest wycięta nawet:|tak więc lipa:/ale z tego co wiem to nie jeden człowiek na forum budował wiązke od podstaw wiec licze na pomoc...ogólnie chyba będę chciał spróbować odpalić ten silnik na gazie..no chyba że ktoś ma na zbyciu tani zestawik digifanta to tą kwestie przemyśle.. pozdrawiam i jesli macie jeszcze jakies pomysly to piszcie prosze..
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości