Strona 1 z 1

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: wt sty 04, 2011 18:47
autor: CZIKOS
Witam swapuje ABF do Mk2, czy może ktoś mi podrzucić jak powinny być podłączone przewody w skrzynce bezpieczników do styków 30,30B i Z1??
Mam podłączony Y/03 (+ z akku) ,ale on podaje tylko zasilanie na Y/04 i 30.
Byłym wdzięczny za jakies foto lub opis skąd powinno się brać zasilanie na Z1 i wyjście 30B.
Obrazek
Edit:
Czy zasilanie wtrysków (Z1) powinno się pojawić po załączeniu przekaźnika pompy paliwa??
czy może powinienem dać mostek (mam taki plastikowy który pasuje w to miejsce) pomiedzy 30 i 30B??
Wydaje mi się ,że to dałoby zasilanie na zacisk 30 przekaźnika pompy paliwa. Bo przy podłączeniu tylko Y/03 przekaźnik załączał się ale pompa nie pracowała.
Nie mam jak tego sprawdzić aktualnie wiec tak rozmyślam.
Pozdr

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: wt sty 04, 2011 21:25
autor: jeryk10
Z tego co pamietam to Z1 nie jest stykiem na zasilanie wtryskow Zasilanie wtryskow musisz znalez w kostce F,G1,G2 to sa kostki ktore steryja prace silnika i tam szykaj napiecia na wtryski Co do pompy to szukaj zasilania w kostkach K,L,M to sa kostki od istalacji ktora idzie do tylu auta Kolor kabla zasilajacego pompe to POMARANCZOWO ZOLTY Ogolnie podaj napiecie na zacis 30 przekaznika pompy i zobaczysz na ktorym styku pojawi sie napiecie z tylu skrzynki bezpiecznikowej jak to wyczaisz to podlacz tam plus od akumulatora

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: wt sty 04, 2011 23:36
autor: CZIKOS
Wtyk do wtrysków w ABF przy kolektorze ma 5 wejść. Wtyczka ma 1 grubszy kabel o kolorze czerwonym i jest on zakończony końcowką pasującą do wejścia Z1 i 4 inne przewody które są połączone z ECU na pinie 2 i 24,25,26 o ile nie pomyliłem numerków. A w rozpisce CE2 istnieje on jako Injector Power, wg. schematu zasilanie tego czerwonego przewodu brane jest z linii zasilania pompy paliwa.
Najłatwiej byłoby gdybym miał zdjęcie.

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: śr sty 05, 2011 06:55
autor: TAZ
Zostaw plusa wtrysków w Z1 bo jest OKI, a mostek wstaw i zobaczysz co będzie. Ja na pałę podłączałem według tego schematu. W którymś silniku musiałem dać mostek tylko nie pamiętam czy ABF czy AAA.

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: śr sty 05, 2011 11:59
autor: CZIKOS
Jeden problem rozwiązany. Zasilanie z akku na Y/03 i do tego mostek na 30 i 30B. Zasilanie wtrysków z Z1.
Teraz auto odpala ale od razu, dosłownie po kilku obrotach traci iskre i gaśnie. Macie może pomysł co to może byc??
Immo wydaje się być podłączone prawidłowo ,ale 100% pewności nie mam.
Pozdrawiam

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: śr sty 05, 2011 17:04
autor: TAZ
Immo to tnie chyba paliwo, a nie iskrę. Podmień od kogoś cewkę lub od razu podłącz auto pod VAGa i luknij w byki.

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: pt sty 07, 2011 15:48
autor: CZIKOS
Wszystko już ok :D podłączyłem instalacje od diagnostyki i wyszło ,że nie ma komunikacji ze sterownikiem immo. Posprawdzałem i wyszło ,że na pinie w skrzynce bezpieczników który podaje zasilanie na sterownik immo nie ma napięcia. Po podłączeniu zasilania bezpośrednio z akku auto zagadało. Wieczorem postaram się zrobić dokładny opis który kabel do czego idzie od immo bo słabo z info na ten temat w internecie.

Podłączenie przewodów zasilających w skrzynce bezpieczników

: ndz mar 06, 2011 17:47
autor: BediGL
CZIKOS, I jak wrzucisz gdzie który kabelek z immo jest podłączony?? bo mi by się bardzo to teraz przydało