Strona 1 z 1
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: wt lis 30, 2010 15:20
autor: wojtek_sari
Panowie jak myślicie czy chłodnica 430mm z wudowanym zbiorniczkeim wystarczy do schłodzenia KR? Z układu jest wyelimonowana rurka obiegu wody, nagrzewnica i zbiornik wyrównawczy, więc woda krązy tylko z chłodnicy do silnika i po drodze do chłodnicy oleju. Wiatrak bedzie dmuchający z przodu chłodnicy o srednicy 330mm istnieje jeszcze możliwość wywalenia chłodnicy oleju, ale wolał bym tego nie robić. Wiatrak bede miał właczany na przycisk, bo auto będzie sie poruszało conajmniej wolno...
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: wt lis 30, 2010 17:03
autor: toffic
nie wystarczy
Re: Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: śr gru 01, 2010 21:13
autor: wojtek_sari
toffic pisze:nie wystarczy
ze względu na to że mała, czy ze względu na wentylator?
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: czw gru 02, 2010 00:01
autor: toffic
Kiedyś próbowałem co prawda PL na takiej małej chłodnicy i przy średniej temperaturze (ok 20-25*C) wiatrak miał tendencje do pracy ciągłej
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: czw gru 02, 2010 11:05
autor: RasPL
wojtek_sari, na Twoje potrzeby styknie i to lekko
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: pt gru 03, 2010 14:42
autor: bugalon
słuchajcie ale każde 16V, które nie miało klimy wyposażone bylo fabrycznie w chłodnicę 430. Zobaczcie sobie nawet na kity węży silikonowych do 16V (samco) wszystkie są zrobione pod małą chłodnicę. Dlaczego niby miala by taka nie dać rady jak fabryka ją montowala?
Najmniejsza chłodnica do KR/PL?
: czw gru 09, 2010 23:21
autor: Nyguss
Styknie bez problemu. KR czy PL nawet lepiej jak się szybciej będzie nagrzewał, a jak nie masz zamiaru rajdówki z niego robić to igła. Ja mam z diesla, ale to przez wzgląd na eksploatowanie. Pozdro.