Swap z RP na 9a
: ndz lis 28, 2010 11:09
Witam, po dłuższej chwili namysłu doszedłem że nie opłaca mi się wsadzać 2e tylko od razu wsadzę 16 nastke. PL, KR a może 9a ? Postanowiłem że 9a bo jest to motor w sumie dostępny w dużej ilości pasatów i z dawcami części nie będzie problemu. Mam kilka pytań technicznych do ludzi którzy już walczyli z taką przesiadką :
1. Co będzie potrzebne oprócz silnika, wiązki, podciśnień ?
2. Co myślicie żeby wkomponować w 9A skrzynkę AUG (takowa mam teraz w rp) ?
3. Jak uporać sie z MFA ?
4. Jaka jest średnica wylotu ?
5. 9A+blos+LPG ?
Cos jeszcze ? hmmmmmmmm jak mi przyjdzie do głowy to napisze
1. Co będzie potrzebne oprócz silnika, wiązki, podciśnień ?
2. Co myślicie żeby wkomponować w 9A skrzynkę AUG (takowa mam teraz w rp) ?
3. Jak uporać sie z MFA ?
4. Jaka jest średnica wylotu ?
5. 9A+blos+LPG ?
Cos jeszcze ? hmmmmmmmm jak mi przyjdzie do głowy to napisze