Strona 1 z 1

Swap z RP na 9a

: ndz lis 28, 2010 11:09
autor: Lucki
Witam, po dłuższej chwili namysłu doszedłem że nie opłaca mi się wsadzać 2e tylko od razu wsadzę 16 nastke. PL, KR a może 9a ? Postanowiłem że 9a bo jest to motor w sumie dostępny w dużej ilości pasatów i z dawcami części nie będzie problemu. Mam kilka pytań technicznych do ludzi którzy już walczyli z taką przesiadką :

1. Co będzie potrzebne oprócz silnika, wiązki, podciśnień ?

2. Co myślicie żeby wkomponować w 9A skrzynkę AUG (takowa mam teraz w rp) ?

3. Jak uporać sie z MFA ?

4. Jaka jest średnica wylotu ?

5. 9A+blos+LPG ?

Cos jeszcze ? hmmmmmmmm jak mi przyjdzie do głowy to napisze

Swap z RP na 9a

: ndz lis 28, 2010 17:57
autor: archeolog
Aug ma cienki wałek raczej ? Ja montuje 9a do vento zamiast silnika abs , i rezygnuję w ogóle z układu PB bo i tak jest do :ass: chyba że digi II co trochę kosztuje ja kupiłem silnik za 300zł już wsadziłem ok500 i powoli można go poskładać i wpakować na swoje miejsce kolektor wydechowy i portasy musisz miec ORG Blos to dobry pomysł

Swap z RP na 9a

: ndz lis 28, 2010 18:18
autor: Lucki
Aug ma cienki wałek raczej ?
tak, ale zmienię sprzęgło

Swap z RP na 9a

: ndz lis 28, 2010 20:03
autor: Lucki
Nie zaśmiecam i temat ze swapem będę kontynuował w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p4486336" onclick="window.open(this.href);return false;