No to moja kolej
Moje poprzednie mk3. Swap z dawcy z 1994 roku przywiezionego z Wloch. Modow silnika brak (poza lekkim kolem zamachowym i skrzynka z 1.8 ). Niestety jezdzilo to na kompletnym wydechu z 1.8 8V - w dodatku kolektor byl z tych gorszych.
Na koncu wykresu widac przeklamania hamowni. W rzeczywistosci bylo 146 KM
Pozniej testowalismy rozne doloty m.in. puszke z filtrem BMC CDA. I na tym filtrze ABF mial najwieksza moc. I sporo niutow.
Nastepnie auto dostalo lpg na blosie i po jakims czasie zostalo sprzedane.
Niedawno zaswapowalem kolejnego ABF'a do mojej obecnej mk3.
Pacjent to ABF z 1996 roku. Silnik w swojej poprzedniej budzie nie jezdzil, szarpal, cuda wianki. Hamowany na 137 KM. Auto pojezdzilo w Polsce ze 50 000 km - na LPG. Sinik mial m.in. aparat zaplonowy z KR'a, kable WN nie wiadomo z czego. Mimo prob reanimacji wkoncu wlasciciel sie poddal i wymienil silnik na innego sprawnego ABF'a. Ten szrocik przelezal ponad rok w kacie garazu.
Miesiac temu udalo sie go zaswapowac do mnie na takim setupie:
- silnik 1996
- ecu 1994 (podobno kiedys sie przewinelo przez chlopakow z Genowefy - nie mniej nie wyglada aby poza sciagnietym limiterem mialo w sobie cos namieszane)
- wydech na lepszym kolektorze z ABFa. Pozniej ori kat, srodek z 1.8 8V, Koncowy przelot z TDI
Silnik doprowadzony do ładu (nowe swiece, kable wn, aparat dobry itd)
Z modow to tylko puszka wycieta (i poskladana reszta po bozemu) i znow lekki zamach i krzynka 1.8
Wyszlo cos takiego:
Zdjecie kiepskie, jutro wkleje normalny skan.
Dla slabo widzacych.
156KM i 169nm