Alternatywa do wałków schricka

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: Marszall » śr lis 10, 2010 16:48

Witam, zainteresował mnie pewien temat. Jak wiadomo głowice w 1.8/2.0 16v są niemal identyczne jak prawa głowica z silnika 4.2 montowanego w audi, idąc dalej tym tropem były różne wersje tych silników a najmocniejsza 32 zaworowa miała 360 KM siedziało to w S8 albo S6 PLUS w C4 wtedy 326km. Przyjżałem sie wałkom przez zdjęty dekiel i powiedziałabym że są niemal identyczne.
Pomierzyłem z grubsza zmierzyłem tylko wysokośc krzywki i ma 52mm (dla porównania PL ma 47 niecałe)
Orjętuje sie moze ktoś jaką wysokość maja wałki schricka 276? Ewentualnie jakie czasy mają owe wałki z s6 plus?
mam dojscie do takich wałków i zastanawiam sie czy nie udało by sie przeszczepić


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: Marszall » czw lis 11, 2010 11:42

A zna ktoś wogóle wznios krzywek (może być sam ssący) wałków schricka??

Już widze że jest jeden zonk bo w 4.2 kółko jest przykręcane na stożek ale to dało rade by przejść bo są wkońcu kropki na kólkach zembatych


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: olozwirski » czw lis 11, 2010 19:10

Walki z obojetnie ktorego V8 nie podejda do 16V.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: Marszall » czw lis 11, 2010 22:39

poniewaz.....?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
lukaszmut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 15:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: Alternatywa do wałków schricka

Post autor: lukaszmut » pt lis 12, 2010 00:32

Marszall pisze:poniewaz.....?
zobacz sobie jaka jest kolejność zapłonu w takim V8 a w R4



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: Marszall » pt lis 12, 2010 22:44

kolejnośc zapłonu jest właśnie taka że patrząc tylko na jedną głowicę wychodzi 1342


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: olozwirski » sob lis 13, 2010 17:41

No wlasnie nie jest. V8 ma 1-5-4-8-6-3-7-2. To jedno, inna sprawa to ze 4.2 ma inny, szerszy rozstaw cylindrow i walki zwyczajnie nie zmieszcza sie. Inny zabieg czyli glowica z V8 na R4 jest mozliwy o ile zastosujesz walki z R4 i glowice z 3.6 plus malutkie mody.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Alternatywa do wałków schricka

Post autor: Marszall » sob lis 13, 2010 19:14

Czyli wszystko wyjaśnione, dzięki wielkie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości