Przepustnica w 16v 9a
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Greenthumb
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
- Lokalizacja: Świdwin
- Kontakt:
Przepustnica w 16v 9a
Witam czy przy przechodzeniu na Digifanta 1 może zostać stara przepustnica? Bo ta nowa która mam do Digifanta 1 nie zabardzo mi pasuje, linka chaczy o kolektor.
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- Greenthumb
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
- Lokalizacja: Świdwin
- Kontakt:
Re: Przepustnica w 16v 9a
tylko ori z 9A nie ma śrubki od regulacji wolnych obrotówsmokatsu84 pisze:może
- Greenthumb
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: pt paź 30, 2009 14:25
- Lokalizacja: Świdwin
- Kontakt:
Przepustnica w 16v 9a
ja mysle że jednak śróbka by sie przydała dlatego najlepszym rozwiązaniem jest przepustnica z PL
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Przepustnica w 16v 9a
ta śruba to jest tylko do regulacji CO które można regulować COpotem, w ostateczności w 9a jest możliwość uchylenia małej klapki przepustnicy co w efekcie daje to samo co śrubka w przepustnicy g60
Re: Przepustnica w 16v 9a
Nie prawda kolego, nie wprowadzaj innych w błądbukszpan pisze:ta śruba to jest tylko do regulacji CO które można regulować COpotem, w ostateczności w 9a jest możliwość uchylenia małej klapki przepustnicy co w efekcie daje to samo co śrubka w przepustnicy g60
Przepustnica w 16v 9a
to jak to działa ? bo testowałem i przepustnice od pg i od 9a i właściwie nie ma różnicy w przypadku mojej motorowni
Przepustnica w 16v 9a
ale zauwaz że taką śrubką możesz zniwelowac jakieś odchyłki od serii, typu lewe powietrze itp.
a skoro przepustnica od 9a była by dobra (czyli normalnie cały czas zamknięta) i wystarczałby isv to po co w g60 ta śróbka właściwie?
I dlaczego w moim 9A na digi I musze srublke w przepustnicy wykręcic ponad pół obrotu aby nie kulałna wolnych obrotach? Isv mu nie podnosi.
ps. kreca ć śrubka która uchyla pierwszą klapkę przepustnicy spowodujesz że switch biegu jałowego sie rozłączy - trzeba by go od nowa ustawiać
a skoro przepustnica od 9a była by dobra (czyli normalnie cały czas zamknięta) i wystarczałby isv to po co w g60 ta śróbka właściwie?
I dlaczego w moim 9A na digi I musze srublke w przepustnicy wykręcic ponad pół obrotu aby nie kulałna wolnych obrotach? Isv mu nie podnosi.
ps. kreca ć śrubka która uchyla pierwszą klapkę przepustnicy spowodujesz że switch biegu jałowego sie rozłączy - trzeba by go od nowa ustawiać
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Przepustnica w 16v 9a
Toffic ma racje, nie mieszajcie Pany! Z 1.8 JN bedzie taka jaks potzrbujesz. Tylko TPS musisz domontować .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Przepustnica w 16v 9a
jaki tps??!! w digim sa tylko 2 switche, 1 biegu jałowego, 2 pełnego otwarcia przepustnicy
to nazywasz tps'em?
to nazywasz tps'em?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Przepustnica w 16v 9a
z tego co wydawało mi się z budowy przepustnicy to wyglądało na to samo co uchylenie klapki ale się nie upieram bo mogę się mylić jak będę miał okazje to przyjże się temu z ciekawości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości