Strona 1 z 1

skracanie miski ABF

: czw wrz 23, 2010 10:47
autor: herbiasty
Witam!!!
o ile mozna skrocic miske olejowa w ABF aby jeszcze w miare bezpiecznie jezdzic po zakretach?? myslalem nad obcieciem 1,5cm i przespawaniem aby byla wyzej podwieszona..
uszczelke bym zalozyl te z ogranicznikiem plywow..
chodzi o to aby nie podnoscic smoka..
robil ktos kiedys cos takiego??

Re: skracanie miski ABF

: sob wrz 25, 2010 22:59
autor: Drogojad
śmiało "skaracaj max" nic sie nie stanie

skracanie miski ABF

: sob wrz 25, 2010 23:15
autor: herbiasty
robiles to kiedys?? ile jest od denka do smoka??

skracanie miski ABF

: ndz wrz 26, 2010 10:08
autor: Drogojad
Niestety nie robiłem i wymiarów tez nieznam musisz sam rozebrać i pomierzyć :smoke: jeżeli konstrukcja miski na to pozwoli mozesz skrócić.
Wejdź tu --> http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 59153.html" onclick="window.open(this.href);return false; i na tej stronie wyszukaj fraze (przez Ctrl+f) "miskę oleju" przynajmniej bedziesz miał potwierdzenie że można zrobić płytszą miske

skracanie miski ABF

: ndz wrz 26, 2010 13:19
autor: sieski
plytrza miska jak bedzie to sie nie przytrze jak lubisz posmigac a uszczelke od diesla zaluz;p tak na logike mozesz tz poszukac sportowej miski ale z tym ciezko...http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... s%3Disch:1" onclick="window.open(this.href);return false; lukni... :hmm:

skracanie miski ABF

: wt wrz 28, 2010 16:55
autor: TAZ
Uszczelka z diesla obowiązkowo musi być i żeby to spawał spawacz na skręconym bloku bo pognie się micha. Najlepiej połapać na około z odstępami 2cm i dospawywać resztę też na okręta, a nie koło siebie. 2cm odzyskasz, ale i tak smok do przespawania będzie wyżej bo go nie zmieścisz. A jak chcesz wiedzieć w czym rzecz to poczytaj o VRach z zagiętymi miskami. Za mała przepustowość dziury pod smokiem i papa. Golf MK1 i sciro to mają przerąbane z silnikami, ja kiedyś chciałem podnieść silnik o 2c, do góry ale sprzedałem mk1 i plan odszedł w zapomnienie.

skracanie miski ABF

: wt wrz 28, 2010 17:44
autor: herbiasty
Bede mial mieske z 9A i na niej bede kombinowal :)

skracanie miski ABF

: wt wrz 28, 2010 19:57
autor: TAZ
Z czego by ona nie była to w silnikach 1,5 1,6, 1,8 w MK1, 1,6, 1,8 w MK2 i w 1,8, 2.0, 1.9 w mk3 to ta sama miska. ABFy tylko miały alu. Skracaj, kombinuj, tylko zrób to z głową żeby ci olej nie zalewał korbowodów i żeby wał go nie chlapał za bardzo.

skracanie miski ABF

: pn sty 17, 2011 17:55
autor: herbiasty
Troche pokombinowalem/poczytalem :) i wymyslilem tak.
Zakupione jest juz miska z silnika 9A bo jest stalowa.
Zamiast plastkiowego ogranicznika co jest ori w ABF, (ja go i tak nie mam) zaloze pelna uszczelke z TDI,
Obrazek
w miske zostana wspawane 2 ograniczniki plywow . jak tutaj
Obrazek
Smok z KR jest o 6mm wyzej zawieszony niz w ABF,
Obrazek
wiec wykorzystal bym tego smoka i przesunal bym w gore jeszcze z 8mm, dalo by to juz niemal 15mm przeswietu wiecej.. jednak miske chcial bym podniesc o 2cm..
i teraz pytanie czy te 5mm moze zaszkodzic spadkiem cisnienia czy raczej nie??
Olej bedzie utrzymywany na poziomie "max" na szabelce. gdyz zakres wynosi cos okolo 2czm.. a dzieki zastosowaniu uszczelki z TDI nawet jak bedzie 3-4mm wiecej to nie beda korby rozchalpywac...

Moze ktos powiedziec czy dobrze kombinuje ?? :)

skracanie miski ABF

: wt sty 18, 2011 19:09
autor: wojtek_sari
herbiasty pisze:Smok z KR jest o 6mm wyzej zawieszony niz w ABF,
a ja już chciałem ABF'a na szrocie rozkecać :food: teżż musze skrócić miske, ale jade po lini i daje uszczelke z osłoną, przespawam smoka i ucinami miske, potem zmierze ciśnienie na odpalonym silniku, a jeśli będzie mało to powróce co seryjnego setupu, chyba że z góry ktoś potrafi powiedzieć że ten setup to kicha wtedy odpuszczam na stracie :kac: :pub:

skracanie miski ABF

: wt sty 18, 2011 20:15
autor: herbiasty
roznicy w cisnieniu nie bedzie jak zachowasz odleglosc smoka od dna.. gorzej zeby nie przesadzic abo nie podcieralo silnika na kazdym zakrecie..

skracanie miski ABF

: wt sty 18, 2011 21:05
autor: wojtek_sari
herbiasty, po to pakujesz przegrody prawda? Jakas specjalna technologia czy poprostu łapatologiczne pomiary i heja?