Strona 1 z 2

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 12:13
autor: siman20
witam wszystkich. pewnie juz o tym bylo ale to co jest to za malo dla mnie informacji.. koncza mi sie powoli z przodu heble tarcze jak i klocki tzn tarcze juz maja rant. wiec trzeba je wymienic. dodam ze mam tarcze srednicy 288mm a nie 280mm. i szukam do tego tarcz. najaralem sie na EBC + red stuff. ale ebc jest tak droge ze odpada wiec widzalem ze sa tez fajne z mikody no ale sie okazało ze 288mm nie robi :((( myslalem tez nad ATE tarcze i klocki ale niewiem co o tym myslec, dodam ze ostro hebluje i hcem takie klocki zeby zredukowac wspólczynik dymienia do minimum.. mam tez taki pomysł zeby zmienic jarzma i dac tarcze 312mm bo zaciski pasuja. tylko tak z kad wziac takie jarzma i jaka by wtedy tarcza podpasowala i jakie klocki? moze ktos cos takiego juz przerabial i moze sie podzielic swoja wiedza za to bd wdzieczny.

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 12:53
autor: sieski
po 1 to jakie auto panie ... bo ja am tez chample z abf-a w mk1;p? jarzma alle drogo albo szroty jarzma mysle ze od jakiejs s ale pewien niejestem np i jak chcesz heblowac to trzeba sie na koszta przyszykowac...

Re: ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 13:08
autor: siman20
sieski pisze:po 1 to jakie auto panie ... bo ja am tez chample z abf-a w mk1;p? jarzma alle drogo albo szroty jarzma mysle ze od jakiejs s ale pewien niejestem np i jak chcesz heblowac to trzeba sie na koszta przyszykowac...
auto to golf mk3 GTI XX Jahre. koszty kosztami ale nie bez przesady bo jest na ebayu komplet na przod i tyl tarcz ebc groove plus red stuff za 499 funtow plus przesylka. to jest jakies +/- 2500zl puki co to narazie dla mnie za duze koszt.. potrzebuje cos tanszego ale tez w miare dobrego. widzalem tarcze mikody GT wygladaj tak jak te ebc a kosztuja o niebo taniej tylko ze chyba niema 288mm 5x100. wiec tez pomysl z jarzmami i 312mm tylko odczego jarzma podpasuja na 100% i jaka wtedy tarcza najlepiej moim z daniem z mikody. noi jakie wkoncu klocki?

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 16:57
autor: SToRM
siman20 pisze:wiec tez pomysl z jarzmami i 312mm tylko odczego jarzma podpasuja na 100%
Octavia mk1 RS, Audi TT, Golf MK4 2.8

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 17:05
autor: sieski
i zaciski tez bym od tego zalozyl duzo lzejsze rozumiem ze chcesz wydajny uklad chamulcowy.. a pomyslales o przewodach?

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 17:19
autor: marol_10
To były dwa wymiary tarcz w gti?? Tez przymierzam sie do wymiany hebli i teraz bede musiał zmierzyć

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 21:26
autor: sieski
kurde musze swoje sprawdzic ;/ jakie sa...

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 21:38
autor: marol_10
W Etce znalazłem że 288 były montowane w VR6 a w GTI 280. Ale sprawdze u siebie tak dla pewności
siman20 może ktoś u ciebie zmieniał z vr-a

Re: ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 22:32
autor: siman20
marol_10 pisze:W Etce znalazłem że 288 były montowane w VR6 a w GTI 280. Ale sprawdze u siebie tak dla pewności
siman20 może ktoś u ciebie zmieniał z vr-a
hehe nie nie ze tak powiem mam go do nowosci :D w XX Jahre byly orginalne takie montowane to byl koniec 96r i takie sa orginalne w nim zamontowane.

ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 22:40
autor: siman20
wiec tak Mikoda tego nie robi:( a szczeze powiedziawszy na tarcze od nich sie bardzo na jaralem bo ta wersja GT jest bardzo efektowna i niedroga w porownaniu do EBC. za to EBC takie robi.. dalej niewiem jakie klocki do tego wrzucic? red stuff to tyle kasy ze bania mala no ale jesli nawet to niewiadomo gdzie ich unas szukac?? zabawa w 312mm fajna sprawa tylko niweim czy to nie zadurza rzezba bo ta tarcza ktora mam to jest Średnica 288mm 5x100 gróbosc 25mm i wysokosc tarczy 28mm i taka sama musi byc. wiec jak 312mm wrzuce to tez musiala by byc o wysokisci 28mm?? chyba ze mozna sobie z tym jakos poradzic w inny sposob? noi czy pod tarcze 312mm podejda te same klocki? co pod 288? a wlasnie ktos tam jeszcze pisal zeby zaciski tez zmienic na te od 312mm ja sie pytam po co skoro to to samo?

Re: ABF hamulce

: wt wrz 21, 2010 22:42
autor: siman20
sieski pisze:i zaciski tez bym od tego zalozyl duzo lzejsze rozumiem ze chcesz wydajny uklad chamulcowy.. a pomyslales o przewodach?
wlasnie po co zaciski zmieniac? przeciez to to samo??? a co do przewodow to nie pomyslałem o nich? az tak wazne??? jesli tak do daj jakis namiar na cos dobrego i za rozsadna kase.. i tak wogole bo rozumiem ze hodzi o przewody w stalowym oplocie to czy tak naprawde jest sens to zmieniac?

ABF hamulce

: śr wrz 22, 2010 15:27
autor: sieski
jest sens jesli lubisz szalec masz mozliwosc jazdy po to rze ale w stylu jazdy;p ... niebende sie rozwijal daje ci 2 kolka po torze poznań ;p :kac: to przewody masz spochniente hehehe no i jest to wydatek 450-500zl ;/ niesety

Re: ABF hamulce

: śr wrz 22, 2010 23:11
autor: siman20
sieski pisze:jest sens jesli lubisz szalec masz mozliwosc jazdy po to rze ale w stylu jazdy;p ... niebende sie rozwijal daje ci 2 kolka po torze poznań ;p :kac: to przewody masz spochniente hehehe no i jest to wydatek 450-500zl ;/ niesety
no rozumiem tylko gdzie znalesc te przewody do tego w stalowym? masz jakis namiar??

ABF hamulce

: śr wrz 22, 2010 23:15
autor: sieski
musisz uderzyc do zalozyciela tematu napewno ci pozmoze;D http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewt ... 15&t=10083" onclick="window.open(this.href);return false; :bigok: jesli chodzi o chamulce...