Strona 1 z 1

SWAP 1.8 abs na 2.0 abf

: ndz wrz 12, 2010 10:36
autor: nielegalny23
Witam wszystkich

jestem ciekawy czy przy zmiane silnika wpisanego w temacie potrzebna jest zmiana wiazki ktora idzie od kompa do wnetrza auta... jesli tak to czym sie te wiazki róznia??

SWAP 1.8 abs na 2.0 abf

: ndz wrz 12, 2010 11:40
autor: sebas1
Tak musisz zmienić wiązkę...czym się różnią?hmm..trudno mi powiedzieć...ale na wiążce z abs.. abfem nie pojeździsz na pewno .

SWAP 1.8 abs na 2.0 abf

: ndz wrz 12, 2010 20:30
autor: imperfectCell
roznica w budowie wiazki jest kolosalna. Dlaczego? ABS jest na monowtrysku a ABF na DIGI czyli tkz pelnej szprycy. Sterowanie silnikiem jest troche bardziej zlozone z racji wystepowania wiekszej liczby urzadzen regulujacych jego prace (czujniki itp). Generalnie przerabianie wiazki z ABS to w sumie budowanie nowej wiazki od podstaw bo jedynie co to zapewne kostki beda pasowac reszta kabel po kablu oraz wtyczki trzebaby bylo dorabiac. Reasumujac Kupujesz ABFa wraz z ECU i wiazka dalej mozna rzezbic zeby z tego poskladac calosc

SWAP 1.8 abs na 2.0 abf

: ndz wrz 12, 2010 20:38
autor: jeryk10
potrzebujesz koputer i wiazke od koputera jak to bedziesz mial to podloczenie tego jest pikus dlatego ze masz bude mk3 jak bys mial mk2 to bys mial mala przerubke

SWAP 1.8 abs na 2.0 abf

: ndz wrz 12, 2010 21:47
autor: imperfectCell
przerobke? mozna zrobic wszytsko bez przerobki :) wystarczy odpowiednei czesci dobrac a to tez jest zalezne od bazy(bardziej od wersji niz generacji golfa)