Strona 1 z 1

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

: pt wrz 10, 2010 10:36
autor: twoface
Zrobiłem rysunek (nie mam talentu do grafiki :P) ale połapać myśle, że się można. Chcę żeby ktoś z obeznanych w temacie 16v + digi zaglądnął i wypowiedział się czy wszystko jest podpięte jak należy w podciśnieniowych wężach oraz odmy. Co podpiąć do drugiego króćća w zaworku od przewodu z odmy? Przewody ze zbiorniczka do parownika sobie odpuściłem i ich nie podpinałem Silnik to 1.8 16v KR + wiązka z digifant I (Problemem jest zawieszanie się silnika na powiedzmy 4000rpm i później bardzo wolno te obroty spadają wyczytałem, że może być to powodem wysokiego podciśnienia w kolektorze)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

: sob wrz 11, 2010 16:37
autor: bugalon
Nie wiem co nakombinowales ale powinno wygladac to tak:

1. Podcisnienie do ecu z wyjścia na serwo przed zaworkiem zwrotnym
2. Wyjście pomiędzy 1 a 2 garem z kolektora ssącego zaślepiasz
3. Wyjście z przepustnicy (od strony kolektora za klapką przepustnicy) wpuszczasz na regulator cisnienia paliwa (nigdzie go nie ma na tym schemacie albo go nie rozumiem)
4. Silnik krokowy łączysz z kolektorem ssącym tam gdzie fabrycznie siedział z jednej strony a z drugiej strony z dolotem przed przepustnicą. Resztę wężyków zaślepiasz.

O jakim parowniku mówisz ? Masz gaz ? Jeśli masz gaz to jeśli nie jest na blosie to układ powinien wygladać inaczej.

schemat podciśnienia 1.8 16v digifant

: sob wrz 11, 2010 22:24
autor: Marszall
pytanko mam, bo jam mam zrobione tak jak Ty mówisz, z tym że wyjście z odmy do krokowca jest zaślepione, a z tej podstawy którą wpada powietrze z krokowca jest wzięte podciśnienie na regulator ciśnienia paliwa. Może być tak czy dać podciśnienie z przepustnicy?