Post
autor: bugalon » sob wrz 11, 2010 16:37
Nie wiem co nakombinowales ale powinno wygladac to tak:
1. Podcisnienie do ecu z wyjścia na serwo przed zaworkiem zwrotnym
2. Wyjście pomiędzy 1 a 2 garem z kolektora ssącego zaślepiasz
3. Wyjście z przepustnicy (od strony kolektora za klapką przepustnicy) wpuszczasz na regulator cisnienia paliwa (nigdzie go nie ma na tym schemacie albo go nie rozumiem)
4. Silnik krokowy łączysz z kolektorem ssącym tam gdzie fabrycznie siedział z jednej strony a z drugiej strony z dolotem przed przepustnicą. Resztę wężyków zaślepiasz.
O jakim parowniku mówisz ? Masz gaz ? Jeśli masz gaz to jeśli nie jest na blosie to układ powinien wygladać inaczej.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie