Strona 1 z 2

Komp od PL podejdzie do KR?

: wt sie 24, 2010 20:04
autor: sebas1
witam. mam kilka małych pytań... mam na oku silnik 1.8kr 16v... w mojej budzie mkII siedzi 1.8RP :

1)czy alternator pasuje od mojego?
2)czy łapy silnika są inne czy mogą zostać z rpka?


wklejam fote jak to wygląda... i może mi powiecie co tam jeszcze brakuje.. skrzynia wiazka eku pompa paliwa x2 rozdzilacz paliwa są... czekam na odpowiedz.. w poniedziałek chce po niego jechać więc liczę na jakąś szybką pomoc.


Obrazek

Silnik Swap 16v do mkII

: wt sie 24, 2010 20:13
autor: lukaszmut
1. alternator niepasuje musi być z 16v
2. łapy mogą zostać z RP

Silnik Swap 16v do mkII

: wt sie 24, 2010 22:51
autor: Fazus
Podłacze sie.
Chce kupić golfa mk3 abf 3d coby prze transplantować jego elementy do mk2.
Kompletna zawiecha napęd, hamulce, silnik skrzynia sanki itd. Czego moge jeszcze potrzebować, ew co bd musiał przerobić by to wszystko wsadzić do mk2??

A zapomniałem, na nowym forum nie widać jaki mam silnik :kac: ... Ten piec to EZ(1.6 75km)

Re: Silnik Swap 16v do mkII

: śr sie 25, 2010 10:58
autor: zjawa
ad.1 - alternator spasuje tylko pasek trzeba 1037mm ( mam tak założony u siebie teraz )
ad.2 - łapy silnika też podejdą od RP

co do osprzętu to zależy czy chcesz uruchomić go na mechanicznym wtrysku czy Digi II ( lepsza opcja)

Silnik Swap 16v do mkII

: śr sie 25, 2010 13:26
autor: sebas1
a co dokładnie bym potrzebował żeby przerobić na digi...? ogólnie i tak będzie odpalony na mechanicznym...zobacze jak będzie jeździł i wtedy będę podejmował dalszą decyzje czy z nim na złom czy go robić:)

Re: Silnik Swap 16v do mkII

: śr sie 25, 2010 19:00
autor: zjawa
do przeróbki na digi II potrzebujesz :
1. komputer z wiazką
2. przeplywkę
3 . sonda lambda
4. ewentualnie przepustnice ze switchmi
5. regulator wolnych obrotów
6. mocniejszy wkład do pompy paliwa tej pod autem ( 3.5bar)
7. listwa wtryskowa z vw 1.8 20V z założonymi przedłużkami do wtrysków
8 . wtryskiwacze np. z silnika PF , PB , G60 , pasują też z opla 1.8 16V (czerwone 250cm)
w dziale FAQ znajdziesz temat jak podpiąć instalacje digi II do instalacji z RP.

Silnik Swap 16v do mkII

: czw sie 26, 2010 11:19
autor: sebas1
Ok narazie dzięki wielkie za pomoc:) jeśli będę miał jakies pytania to się odezwę;)

Silnik Swap 16v do mkII

: śr wrz 15, 2010 10:47
autor: sebas1
Witam..czas swapa już się zaczął. Pierwszy mój problem to sprzęgło...a dokładniej tarcza...chciałem założyć drugą ale jest za duża i nie pasuje w zamach...

A póki co mam takie pytanie do Was!

Czy muszę zmieniać,zakładać nowe przewody paliwowe od pompy jednej jak i drugiej...czy te z rp mogą zostać? Ktoś mi mówił żebym kupił miedziany przewód jak od gazu i z tego się porobi... o co tu chodzi koledzy..bo nie chce mi się robić takiej rzeźby..czy normalne przewody wytrzymają??? Niech ktoś mi opisze dokładniej jak poprowadzić układ zasilania zaczynając od pompki w baku... z góry dzięki

Silnik Swap 16v do mkII

: śr wrz 15, 2010 11:17
autor: zjawa
Przewody z RP mogą zostać ja mam teraz pompę 6bar i wytrzymują bez problemu , pompa paliwa musi dawać 3.5bar ciśnienia paliwa tak że ta z RP odpada bo jest za słaba , pompka w baku może zostać ta co jest . jak masz więcej pytań do na PW.

Silnik Swap 16v do mkII

: pt wrz 17, 2010 09:55
autor: bugalon
Z przewodami paliwowymi bym bardzo uważał. Moim zdaniem lepiej zrobić z miedzi nowe niż dawać używane plasiki. Nie bez przyczyny VW stosował stalowe przewody w wysokocisnieniowych wtryskach. Co innego jesli kolega chce pędzić auto digifantem. Wtedy przewody można zostawić bo digifant pracuje na znacznie niższych cisnieniach. Lepiej wydać te 200 złotych więcej i mieć pewność, że auto się nie spali w razie nagłej awarii.

Silnik Swap 16v do mkII

: pt wrz 17, 2010 22:05
autor: Marszall
bugalon pisze:Z przewodami paliwowymi bym bardzo uważał. Moim zdaniem lepiej zrobić z miedzi nowe niż dawać używane plasiki.

ale są plastiki do Rp i do PL mi używane (mocno wyeksploatowane trzymają bez zarzutu) co może się z plastikiem stać?

Silnik Swap 16v do mkII

: pt wrz 17, 2010 22:56
autor: sebas1
Narazie robie silnik na przewodach z rp...mam nadzieje że wytrzymają...czekam na nowe sprzęgło..komplet tarcza i docisk...:) jak macie jakies podpowiedzi to proszę pisać!


Na początek nie będzie jednak digi... chce założyć mechanik tak jak jest plus blosa... jakieś sugestie... (ps znam powiedzenie gaz tylko do zapalniczek;) )

Silnik Swap 16v do mkII

: sob wrz 18, 2010 08:48
autor: Marszall
ja tez tak konfigurowałem swoje 16v, wtrysk ustawiłem perfect i jezdziłem tak rok, dopiero teraz wsadziłem digi i powiem ze warto było. Moze uzbieraj wiecej kasy i odrazu wal w digi bo to juz porządnie zapitala

Silnik Swap 16v do mkII

: wt wrz 21, 2010 21:39
autor: sebas1
Kto mi podpowie jakie przewody zapłonowe kupić...w przystępnej cenie?