[16VT] Problem z odpalaniem
: pn sie 16, 2010 21:02
Siema,
9A złożone od zera, zakute, wtryski ori z G60 + Digifant I na sofcie ori od PG. Odpalane jako n/a na dotarcie. Wrzucone do budy, odpalone, przez ~1-1.5 godziny chodził sobie elegancko. Nastepnie zgaszony na wyregulowanie ciegien przy skrzyni i dolanie 5l PB98 BP ultimate. Od tego momentu nie chce odpalić. Jak postoi kilka dni odpala bez problemu i chodzi ładnie, jednak jak go zgasze to znów ma problem z odpaleniem. Odpiecie jednego wtryskiwacza ( losowo wybrany ) powoduje że odpala na 3 cylindry. Iskra sprawdzona - jest ok, Wtryski omomierzem także ok. Testerem diodowym sprawdzony hall i wiazka wtryskow - ładnie miga w rytm obrotow silnika. Masy także ok, komputery trzy rozne podmieniane. Rorzząd ustawiony ok, zapłon na zero. Regulator cisnienia paliwa ok, pompa daje 8 barow cisnienia. Mnie juz braklo pomyslow.
9A złożone od zera, zakute, wtryski ori z G60 + Digifant I na sofcie ori od PG. Odpalane jako n/a na dotarcie. Wrzucone do budy, odpalone, przez ~1-1.5 godziny chodził sobie elegancko. Nastepnie zgaszony na wyregulowanie ciegien przy skrzyni i dolanie 5l PB98 BP ultimate. Od tego momentu nie chce odpalić. Jak postoi kilka dni odpala bez problemu i chodzi ładnie, jednak jak go zgasze to znów ma problem z odpaleniem. Odpiecie jednego wtryskiwacza ( losowo wybrany ) powoduje że odpala na 3 cylindry. Iskra sprawdzona - jest ok, Wtryski omomierzem także ok. Testerem diodowym sprawdzony hall i wiazka wtryskow - ładnie miga w rytm obrotow silnika. Masy także ok, komputery trzy rozne podmieniane. Rorzząd ustawiony ok, zapłon na zero. Regulator cisnienia paliwa ok, pompa daje 8 barow cisnienia. Mnie juz braklo pomyslow.