Strona 1 z 1
Nierowna praca ABF
: czw sie 12, 2010 15:08
autor: Siwy
Panowie, czy powaznym problemem moze byc nierowna praca na biegu jalowym silnika 2.0 ABF z Golfa MKIII w MKII???
Nierowna praca ABF
: czw sie 12, 2010 20:06
autor: marol_10
Poważnym to raczej nie. Nierówna praca może być spowodowane przewodami zapłonowymi, cewko, świeć, czujnikiem halla itd
Nierowna praca ABF
: sob sie 14, 2010 18:05
autor: tirsone
Jak nie gaśnie w czasie jazdy to jeszcze da się wytrzymać ale mi np. czasem zgaśnie a to irytujące jest...
Pisałem o tym wiele razy ale nie jest łatwo zdiagnozować problem bez złącza VAG...(po swapie do mk2 nie mam tego złącza)
U mnie jest tak, że zimny pali jak marzenie... a rozgrzany bez dodania gazu nie daje rady (w 90% przypadków). Natomiast w czasie jazdy przy dojeździe np do skrzyżowania potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła (średnio raz na kilkaset km). Obroty w tym momencie spadają do 500 i kaput..
Na dniach postaram się zrobić to złącze (VAG) i zaopatrzyć we wtyczki do diagnozy.
Nierowna praca ABF
: sob sie 21, 2010 10:31
autor: Proton
mi tez przygasal jak dojezdzalem do skrzyzowania i mialem walnietego hall na aparacie zalponowym po wymianie sie poprawilo ale i tak czasem mi zgasnie ale to juz wina lekkiego zamachu bo wazy 3 kilo tak ze to napewno to
moze tez gasnac nagminnie jak masz wyjechane panewki bo wtedy ma wiekszy opor bo trze o wal i traci cisnienie oleju mozesz zapobiegawczo sprawdzic cisnienie oleju mi w dwoch blokach panewki padly...
Nierowna praca ABF
: sob sie 21, 2010 10:33
autor: Proton
mi tez przygasal jak dojezdzalem do skrzyzowania i mialem walnietego hall na aparacie zalponowym po wymianie sie poprawilo ale i tak czasem mi zgasnie ale to juz wina lekkiego zamachu bo wazy 3 kilo tak ze to napewno to
moze tez gasnac nagminnie jak masz wyjechane panewki bo wtedy ma wiekszy opor bo trze o wal i traci cisnienie oleju mozesz zapobiegawczo sprawdzic cisnienie oleju mi w dwoch blokach panewki padly...
Re: Nierowna praca ABF
: sob paź 02, 2010 16:44
autor: siman20
tirsone pisze:Jak nie gaśnie w czasie jazdy to jeszcze da się wytrzymać ale mi np. czasem zgaśnie a to irytujące jest...
Pisałem o tym wiele razy ale nie jest łatwo zdiagnozować problem bez złącza VAG...(po swapie do mk2 nie mam tego złącza)
U mnie jest tak, że zimny pali jak marzenie... a rozgrzany bez dodania gazu nie daje rady (w 90% przypadków). Natomiast w czasie jazdy przy dojeździe np do skrzyżowania potrafi zgasnąć po wciśnięciu sprzęgła (średnio raz na kilkaset km). Obroty w tym momencie spadają do 500 i kaput..
Na dniach postaram się zrobić to złącze (VAG) i zaopatrzyć we wtyczki do diagnozy.
podlacz sie do 43 pinu to jest bodajże linia K w kompie jeli masz simensa digi bo w innych to niewiem i do zailania plus i minus polacz to do wtyczki obd II
i djagnozuj fure:D
Nierowna praca ABF
: sob paź 02, 2010 16:50
autor: siman20
a co do nierownej pracy to sprawdz swiece czy sie jeszcze nadaja do jazdy ja tak mialem ze mi dalikatnie nierowno pracowal ale delikatnie wymienilem swiece i po problemie.. czasami tez mozna krokowca przeczyscic w srodku naprzyklad bezyna.. bo sie moze zacinac. kable jak kolega pisal stan sobie wieczorem w ciemnym miejscu odpal silnik i popatrz po kablach czy gdzies iskar nie przeskakuje.. kopułka sie klania i palec.. hall w Abf-e daje wskazuje polozenie 1 cylindra.czujnik polozenia walu daje sygnal ktory komputer przetwarzana synal na do cewkomodułu do dalej daje iskre.. takze sprwdz tych kilka rzeczy
Nierowna praca ABF
: ndz paź 03, 2010 22:46
autor: szogi
ja miałem podobny problem jak był walnięty czujnik położenia przepustnicy