Strona 1 z 1
Dobur regulatora ciśnienia paliwa pod DF I 16v
: śr lip 21, 2010 08:50
autor: Marszall
Witam.
Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.
I teraz pytanie co najlepiej zrobić:
1: wspawać orginalny regulator z tej listwy po drugiej stronie tylko na 3 bary zmienić
2: dorobić flansze pod regulator ori z G60 (słyszałem że te małe regulatory nie wyrabiaja na pompie z KR)
3: dospawać jeszcze jeden kruciec i dać uniwersalny regulator z manometrem?
4: j.w. tylko na jednym króćcu (da sie to wógóle?)
Później wrzuce foto listwy
: śr lip 21, 2010 11:03
autor: toffic
Marszall pisze:Sprawa ma sie następująco nabyłem listwę od 1.8T ABU z tym że w listwie tej chcąc zachować wyprowadzenia króćców z lewej strony regulator ciśnienia wadzi o kolektor toteż go uciołem i zaspawałem miejsce po nim. Została mi więc listwa z jednym króćcem.
montowałem takich listew już troche i żadna mi o nic nie wadziła, jak tobie się udało??
: śr lip 21, 2010 11:36
autor: Marszall
listwa z ABU jest prostokątna inna niż np w ADR j ednej strony jest regulator a z drugiej krócce, jak dasz regulator z lewej strony (patrząc na silnik) to nie wadzi ale króćce są na prawo a ja tak nie chce.
Można dac odpowiednio wysoko listwe i też nie wadzi ale ja chce żeby listwa leżała na samym kolektorze (długość moich przedłużek to 56 mm więc niewiele)
Pokaże foto to może troche rozjaśni
: śr lip 21, 2010 11:50
autor: mustang877
ja tez mam kwadratową listwę i nie wadzi o nic, tylko faktem jest że moje przedłużki sa 9mm dłuższe a, najłatwiej by było przespawać krućce na lewą strone i nic by wtedy nie wadziło
: śr lip 21, 2010 17:00
autor: Marszall
mustang877 pisze:ja tez mam kwadratową listwę i nie wadzi o nic, tylko faktem jest że moje przedłużki sa 9mm dłuższe a, najłatwiej by było przespawać krućce na lewą strone i nic by wtedy nie wadziło
nie wadzi bo masz po lewej stronie regulator!!!
[ Dodano: 21 Lip 2010 17:09 ]
Tam gdzie zaspawane byłregulator ciśnienia.
Da sie to zrobić na jednym krućcu?
[ Dodano: 21 Lip 2010 19:23 ]
Tutaj widać że jednak by wadziło tam gdzie ucięte tam był regulator:
odległośc od kolektora 1mm:
A tak wygląda całość, jest jeszcze miejsce aby puścić górą rurkę do regulatora albo wwiercić się zaraz na początku
: śr lip 21, 2010 22:26
autor: mustang877
dospawaj teraz regulator z lewej strony i pod regulatorem wypuśc drugi kruciec, moim zdaniem to najprostsze rozwiązanie.
tylko moje pytanie brzmi czy zostawiasz pompę z KR czy bedziesz zmianiał na 3 BAR? bo jeśli zostawisz pompę to tak jak mowisz ten seryjny regulator może puszczać i wtedy bylo by lepiej dorbić flanszę i zamontować od PF/PB/PG.