Strona 1 z 1

Jak zwiekszyc osiagi w 1.4 16v??

: pt lip 02, 2010 11:12
autor: Mixtape
Witam.
Od kilku dni mysle jak latwo i tanio zwiekszyc osiagi w 1.4.Czy wogole da sie cos zrobic zeby bylo lepiej??Kumple tylko gadaja o turbo i stozku...ale ten silnik nie wytrzyma turbo z tego co czytalem;/
Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??pozdrawiam i czekam na pomysly :grin:

: pt lip 02, 2010 11:33
autor: miś fazi
lepiej odpuśc , nie opłaca się

: pt lip 02, 2010 11:35
autor: Kamel
Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??
Chyba najtaniej Ci wyjdzie kupić coś mocniejszego ewentualnie mocniejszego angola i pobawić się w swapa :-)

: pt lip 02, 2010 12:02
autor: Mixtape
Te pomysly :grin:
SWAPA mam w palnie ale dopiero za 2 lata mniej wiecej na 1.8T(180km)
Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem??Kurde ale wybralem sobie silnik...trzeba sie gopozbyc na to wyglada;/

: pt lip 02, 2010 12:04
autor: Duber
MiChU92 pisze:Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem
lepiej sie módl aby z nim sie nic nie stało a nie jszcze go śrubować

: pt lip 02, 2010 12:04
autor: Kamel
Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem?
Jak masz w planach swapa to odpuść sobie jakieś mody z tym 1,4, bo to się po prostu nie opłaca. Przemęcz się ten czas, a kasę, którą chcesz władować w modzenie 1,4 dołóż do swapa, na pewno lepiej na tym wyjdziesz :-)

: pt lip 02, 2010 13:08
autor: becior
I po co kupywać takie motory jak później się chce więcej. Błędy młodości znam to :helm:

: pt lip 02, 2010 19:43
autor: kamlor
MiChU92, po co Ci więcej? Młody jesteś. Nie szkoda Ci skończyć na drzewie?
Już tak wszyscy nie płaczcie nad tym 1.4, chyba nikt z Was naprawdę mułowatym autem nie jechał. Przecież ten golf jedzie. Ale jak kolega myśli, że odjedzie od 2tys obrotów, to się myli. :helm:

: pn lip 12, 2010 21:11
autor: _Lucas_
becior pisze:I po co kupywać takie motory jak później się chce więcej. Błędy młodości znam to :helm:
To nie jest tylko tak ,że kupuje się z pomyłki, sam mam 1.4l 16V trochę narzekam bo miałem Vectrę 1.8l i to szło problem w tym ,że jeżeli chciałbym go dalej trzymać za ubezpieczenie w UK płacić bym musiał około 180 funtów czyli jakieś 875.07zł MIESIĘCZNIE! za golfa płace 50 funtów 243.08zł (przy dzisiejszym kursie) jest różnica ? Dla niektórych to nie są błędy młodości :foch: A co do modyfikacji, ja mam fitr stożkowy i fajnie go słychać od 3tys. na dniach będę mógł Ci powiedzieć czy to coś daje bo chce zmienić na fabrykę bo już jakoś mi tak trochę ten stożek jednak przeszkadza ;) Przyzwyczaiłem się do ciszy w Vectrze :green_fuck:

: wt lip 13, 2010 10:14
autor: Mixtape
No ze stozkiem tez juz wlasnie myslalem,wiec moze sprobuje:D
Chcialem was jeszcze zapytac czy wiecie moze cos na temat takich nakretek pod pedalem gazu??Wtedy gaz nie dochodzi calkowicie do podlogi,zmieni to cos??
Aha i jakby ktos moglby mi polcic jakis dobry stozek wraz z calym montazem,tylko zeby byl cenowo w miare kieszeni zwyklego polaka:)pozdrawiam

: czw lip 15, 2010 21:34
autor: sieski
strata czasu modl sie zeby silnik wytrzymal twoja normalna jazde a niewspomne o skrzyni biegow jakie sa slabe w tych silnikach;/ :grrr:

: pt lip 16, 2010 10:19
autor: Mixtape
No wlasnie wydaje mi sie ze dlugo nie wytrzyma:D:D
Ale przynajmniej teraz wie co to znaczy jezdzic:)
Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
pozdrawiam

: sob lip 17, 2010 09:14
autor: kamlor
MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.

: sob lip 17, 2010 10:01
autor: sieski
kamlor pisze:
MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.
a reszte sprzedac;p co sie da :satan: