Strona 1 z 3

mk2 8v turbo

: czw cze 10, 2010 18:13
autor: Pikus139
siema ma mk2 z silnikiem RP chcial bym to uturbic. Wiem ze potrzebuje turbo jakie najlepiej?
IC- mam. czy wtryski od KR wejda i czy one cos dadza? Jak lub gdzie przerobic kolektor wydechowy? czy cos z elektrycznych zeczy potrzebuje??

: czw cze 10, 2010 18:45
autor: evolution
potrzebujesz innego silnika, :helm: :helm:
rp jest na mono, wiec wtryski z kr nie zadzialaja,
potrzebujesz natryskow na denko tloka ktorych nie ma ten silnik, potrzebujesz nieco mniejszego stopnia sprezania, wiekszego wtrysku, z elektryki to potrzebujesz jakies ecu co ogarnie doladowanie, i miliona innych mniejszych rzeczy.
kolektor mozesz drutowac z diesla turbo jak najwieksze, t3 t3/t4
generalnie potrzebujesz wszystkiego nowego( wlicz remont motorowni i napedu) i 1xxxx pln

: pt cze 11, 2010 17:26
autor: jeryk10
Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic

: sob cze 12, 2010 21:16
autor: diodas
jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
A tak przy okazji jak rozwiązałeś sprawe łap silnika?Wyspawałeś ten uchwyt na podłużnice czy jest jakiś inny patent? Oraz jak z reszta poduszek?półosi i skrzynia?...
Bo rozumiem że to 1,8t masz w mk2?

Pozdrawiam...

: pn cze 21, 2010 16:06
autor: jeryk10
moge Ci opisac na PW

Re:

: wt wrz 21, 2010 23:47
autor: pawelekk24
jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic
Witam mam pytanie zainteresowal mnie temat turbo w rp jak bym zalozyl turbo z 1.6td tak zeby dmuchnelo z 0,5 bara i do tego blosa nie szukam wielkiej mocy choc ze 120-130 koni wytrzyma silnik ? dodam ze chcialbym zeby tylko dzialalo to na lpg na bezynie tylko odpalam silnik

mk2 8v turbo

: pt paź 01, 2010 21:54
autor: spawacz
190KM to chicialbym zobaczyc w tym silniku, da sie Turbo jak napisal Jacek T3/k24 bedzie w sam raz, masz 9:1 czyli max 1 bar pociagnie, ale zeby sie nie rozpadl 0.6 bar wiecej bym nie dawal , jakis termostat na 75st. , chlodniczka oleju , zespol wtryskowy z audi 2.0 ABT regulator na 1.6-1.7bar we wtrykiwaczu i ma to prawo jezdzic, silnik w stanie perfekcyjnym musi byc. moc tak ze 140 powinien zrobic.

mk2 8v turbo

: śr paź 13, 2010 13:39
autor: kołodziej
Gdzies na forum widzial zdjecie RP z turbo..ma moze ktos taka fotke :satan: ?? Wogole szkoda kasy ladowac w RP turbo silnik nie jest rozwojowy i jest na jednopunkcie

mk2 8v turbo

: śr paź 13, 2010 19:38
autor: spawacz
Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.

Re: mk2 8v turbo

: czw paź 14, 2010 07:49
autor: Borys
spawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rok
MKIII ABS/AAM turbo
Obrazek
Obrazek

mk2 8v turbo

: czw paź 14, 2010 20:14
autor: spawacz
O to wlasnie mi chodzilo, tyle ze dalem ciala bo to ABS a nie RP , ale w sumie RP tez da rade tak robic.

Re: mk2 8v turbo

: sob paź 16, 2010 23:03
autor: GMS
Borys pisze:
spawacz pisze:Na forum jakies 2 lata temu ktos tam RP turbo zrobil ,ale krotko to pojezdzilo, zapewne dlatego ze pomyślunku zostalo wykonane.
foty z wyscigów w modlinie 09.2003 rok
MKIII ABS/AAM turbo
Obrazek
Obrazek

hehe stary temat auto z Lublina :jezor: wygląda jak abs... ale nie do końca

Re: mk2 8v turbo

: ndz paź 17, 2010 00:22
autor: spawacz
To widac , widac tez ze w malo inteligentny sposob podniesli cisnienie paliwa... zaslepiajac powrot . Napewno uszelki w kolejny genialny sposob czyt. "kanapka", chlodnicy oleju jakiejkolwiek brak ,ale za to z TD ma duza. W sumie jezeli pewnych rzeczy nie ma to moze byc czasem na bloku z PG/1H ale to tylko tworcy tego wynalazku wiedza.

mk2 8v turbo

: ndz paź 17, 2010 00:40
autor: GMS
aha w w mało inteligentny... a co powiesz jak jest zewnętrzny regulator paliwa ?? który jest na zdjęciach ale ty go nie dojrzałeś , kanapki nigdy nie było tam , chłodnica oleju była , na tych zdjęciach nie widać...