ITB G60 w Kr ?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
DjGrabcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 05, 2008 10:41
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

ITB G60 w Kr ?

Post autor: DjGrabcio » sob maja 22, 2010 17:57

WItam interesuje mnie co będzie mi potrzebne do tej inwestycji czyli ITB+G60 do kr
podarujmy sobie zakucie i kompresor to oczywiste jakie graty do ITB czyli co? jak? i z kąt?
pozdrawiam



Awatar użytkownika
lukaszmut
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 15:45
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: lukaszmut » sob maja 22, 2010 19:56

a ty widziałeś kiedyś ITB z kompresorem połączone bo ja jeszcze o czymś takim niesłyszałem



Awatar użytkownika
DjGrabcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 05, 2008 10:41
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: DjGrabcio » sob maja 22, 2010 20:16

tu ewidentnie widac ze jest kompresor ;)

... r_embedded
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
ZAJACPOWER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 08:54
Lokalizacja: PRZEMYSL

Post autor: ZAJACPOWER » sob maja 22, 2010 22:18

Bardzo ciezko wystroic kompresor z turbo ale to mozliwe wiem bo widzialem s3 tak wlasnie zmodzona i musze powiedziec ze pieklo :)


zajacpowerteam

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » ndz maja 23, 2010 06:05

Jaki kompresor z turbo jak mowa o itb jak dla mnie nie ma sensu bo przy doladowaniu nie potrzeba 4 osobnych przepustnic


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
DjGrabcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt gru 05, 2008 10:41
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: DjGrabcio » ndz maja 23, 2010 11:27

Kolego nie zadne turbo z kompresorem nie chce leciec u kosmos albo turbo albo kompresor a dla tego itb poniewaz wyzsze obroty, mozliwosc doładowania i do tego zapawa z mapami ;)

[ Dodano: 23 Maj 2010 11:34 ]
Chodzi o to panowie ;)




Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn maja 24, 2010 00:01

jesli ITB i ostre wałki to prędzej monomotronik
czyli cos co działa z algo ALPHA-N a nie SD.

proponuje koledze megasquirta -
robiłem dwie konwersje na ITB, jedna na megasquircie a druga na vemsie i obie działają bardzo dobrze.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pn maja 24, 2010 05:18

Skoro chcesz zakręcić silnik z g60 wysoko to przyda się worek pieniędzy no i sam kompresor długo nie pożyje


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pn maja 24, 2010 12:05

nie doczytałem że tam też ma być kompresor
w takim wypadku komp z g60 wystarczy
ITB w tym wypadku to przerost formy nad treścią .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 24, 2010 12:06

Nie lepiej dać kolektor SRI ????



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości