Strona 1 z 1

abf po swapie do mk1 dlawi sie po wcisnieciu mocno gazu

: pn maja 17, 2010 18:00
autor: Proton
witam mam problem, poniewaz jak na postoju wcisne gaz do dechy to auto sie wkreca na obroty na maksa, a jak jade i wcisne do konca to slychac buuuuuuuu i nie jedzie jak ujme to czuc ze szarpnie tak mocno az w fotel cisnie. Jak dodaje gazu delikatnie tak gdzies do 2 cm maks go nacisne to idzie ladnie a jak za daleko wcisne to znowu slychac buuuu.
Mial ktos moze taki problem ?
dodam ze wymienilem przewody paliwowe na 8 mm w bak wsadzilem pompe walbro 255 bo pierw bylo podejzenie ze to paliwo. Dodam ze jak zmienilem przeowdy tylko ze na gumowe na 8 mm to auto chodzilo dobrze do momentu az nie rozerwalo przewodu i pozniej znowu sie zaczelo to mulenie po zmianie na miedziane Tak ze pewnie to byl przypadek ze akurat zaczal dobrze chodzic tylko teraz nie wiem co jeszcze mogl bym sprawdzic . Czujnik hala na aparacie zaplonowym wymieniony, kable i swiece nowe...
moje podejzenie to cewka z modulem albo komp ale komp byl u koelgi wsadzony i bylo ok
dodam ze dzieje sie to zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku.
Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

: pn maja 17, 2010 18:49
autor: sieski
sprawdz cisnienie pompy paliwa,

: pn maja 17, 2010 19:04
autor: Proton
ale pompa jest nowa 5.7 bara walbro 255 tak ze watpie zeby to bylo to no ale sprawdzic mozna

: pn maja 17, 2010 19:55
autor: sieski
dobrze bylo by podpiac go do kompa jak sprawdzisz cisnienie...

: pn maja 17, 2010 20:06
autor: Proton
no wlasnie tu jest problem bo nie mam zlacza diagnostycznego

: pn maja 17, 2010 20:11
autor: Marecki_XX
Warto sprawdzić wtryski jak rozpylają,może coś w nie poszło

: pn maja 17, 2010 20:14
autor: Proton
ale jak by wtryski byly zapchane albo cos to by na luzie sie nie wkrecal na maksa chyba... rozbieralem listwe i wtryski wyjmowalem zeby je przeczyscic zapobiegawczo bo tez myslalem ze to to ale nic sie nie poprawilo

: pn maja 17, 2010 20:24
autor: sieski
lipnie zapomnialem ze ty sie wpioles wiazka od silnika pod stara skrzynke ;p dzieje sie to gdy silnik jest obciazony tzn. jedziesz sam. albo za malo dostaje albo zaduzo sprawdz to cisnienie i lukni czy rozrzad jest na dobrych znakach jak zwalales glowke profilaktycznie :jezor: ... jak sprawdzisz pomyslimy dalej ...

: pn maja 17, 2010 20:28
autor: Proton
rozrzad jest dobrze ustawiony, podtwierdzeniem tego jest to ze walsnie jak wsadzilem ten waz gumowy co zaczal dobrze chodzic do momentu kiedy mi rozerwalo przewod paliwowy i wsadzilem miedzianke i sie znowu skopalo tak ze rozrzad wykluczam na 100%

chyba ze by filtr paliwa mogl rypac robote bo mam filterek metalowy na przewodzie paliwowym zalozony, to moze i byc ze on cos blokuje. Tylko kurcze bez filterka to niechcial bym smigac bo jak cos wleci to wtryski do czyszczenia jutro to sprawdze i podjade gdzies na sprawdzenie cisnienia paliwa .

: pn maja 17, 2010 21:06
autor: bugalon
Proton pisze:rozrzad jest dobrze ustawiony, podtwierdzeniem tego jest to ze walsnie jak wsadzilem ten waz gumowy co zaczal dobrze chodzic do momentu kiedy mi rozerwalo przewod paliwowy i wsadzilem miedzianke i sie znowu skopalo tak ze rozrzad wykluczam na 100%

chyba ze by filtr paliwa mogl rypac robote bo mam filterek metalowy na przewodzie paliwowym zalozony, to moze i byc ze on cos blokuje. Tylko kurcze bez filterka to niechcial bym smigac bo jak cos wleci to wtryski do czyszczenia jutro to sprawdze i podjade gdzies na sprawdzenie cisnienia paliwa .
Mam pytanie - przewod miedziany dałeś taki który ma 8mm wewnętrznej średnicy? Nie masz gdzieś zwężek w układzie paliwowym? Wszystko ewidentnie wskazuje na brak paliwa. Albo macie za wąskie przewody, albo pompę w baku zamontowaliscie źle albo gdzieś zrobiliście takie połączenie, że zblokowaliscie przeplyw. Filtr jest ważny, powinniście dać najlepiej oryginalny, który był montowany w ABFie.

: pn maja 17, 2010 21:23
autor: Proton
przeowdy maja w srodku 6 mm na zewnatrz 8 tak jak ma orginalnie abf ale mialem tez 8 mm w srodku i 10 na zewnatrz i to samo bylo. Polaczenie od pompy idzie kawalek gumowego weza do miedzianki dalej miedzianka wychodzi w komorze nigdzie przeowdy nie sa zagiete i w komorze jest filterek i dalej na listwe przewodem gumowym. A co do pompy to jak mozna ja zle zamontowac? u mnie nigdy nie bylo pompy w baku byl tylko plywak i rurka ktora zasysal paliwo od gory do pompy pod autem i sie te pod autem zawsze zacieraly tak ze wprowadzilem kwalek rurki miedzianej do niej podlaczylem pompe tak zeby dotykala dna i paliwo podaje jest tam to wglebienie wrazie jak by paliwo sie przemieszczalo w baku zeby pompa na slucho nie chodzila i wto wglebienie ja wprowadzilem ale zmierze cisnienei paliwka i bedzie wiadomo gdzie jest problem.
Dzieki za rady


Cisnienie jest dobre tak ze to jest ok, ale zauwazylem ze na kroccu od doplywu paliwa przy listwie jak sie nim poruszy to sie saczy paliwko tak ze raczej to jest przyczyna ze szarpnie silnikiem i traci cisnienie paliwa bo poprzedni wlasciciel czyms ta koncowke posmarkal, tak ze dam znac jak jutro to poprawie...
Niestety problem dalej istenieje poprawilem tez mocowanie pompy w baku i dalej lipa moze ma ktos jakies pomysly?

podpialem go do kompa udalo sie dorwac gniazdo i pokazuje blad czujnika polozenia przepustnicy i temepratury powietrza w dolocie po wykasowaniu bledy wracaja tak ze jutro podpinam inna przepustnice i zobaczymy ;)

No to problem rozwiazany, przelozylem przepustnice ale poprawy nie bylo wiec wrocilem do mojej i podlaczylismy na probe innego kompa i co sie okazalo zaczal zapitalac jak pokichany tak ze ecu jest wlaniete narazie smigam na pozyczonym.
Jak by ktos mial sprawny komp do abfa ze zdjetym imo to poprosze info na pria pozdrawiam i dziekuje za rady...