Strona 1 z 3

remont ABF

: czw kwie 22, 2010 15:23
autor: sieski
witam wszystkich sciagnolem golfika III z abf bity... lekko przebieral ale pewnie przez to ze silnik jst cofnienty z jendej strony o jakies 10 15 cm ..;/ i teraz tak robie generalny remoncik czyli wszystkie panewki pierscienie itd.... nowe. bende podnosli moc bo 150 to troszke malo :helm: :satan: jak na moja noge hihihih jakie czesci uzyc co radzicie i na co wzrucic uwage podczas remontu :smoke: ?????????

: czw kwie 22, 2010 15:33
autor: fill89
Na wszystko zwrócić UWAGĘ jak już robić remont to konkretnie aby nie trzeba było motorowni za pewien czas rozbierać więc wsadzisz około 2 tys + jeszcze kasa na podniesienie mocy :bigok:

: czw kwie 22, 2010 15:51
autor: sieski
no i takie jest moje zalozenie nierobie gowna ma byc siii wiec pytam co i jak ... jakie czesci zastosowac piersienie panewki ..? bo kupie a okaze sie ze sa srednie albo gowna jakies...

: czw kwie 22, 2010 20:10
autor: lovwelas
remont ABFa na dobrych gratach to koszt ok 5tysi

: czw kwie 22, 2010 20:13
autor: fill89
lovwelas pisze:remont ABFa na dobrych gratach to koszt ok 5tysi
a się tak zastanawiam ile kosztuje silniczek ABF zeby nie było przy nim dużo roboty z remontem ale żeby wiąska i ECU był bo patrząc ze średnio koszt silnika to 2-2.5 tys + 5tys remont to wychodzi około 6-7 tys. W tej cenie można zrobić cały swap bo juz na forum był poruszany ten temat (chodzi oczywiście o MK3)

: czw kwie 22, 2010 20:19
autor: imperfectCell
5 tysi remont? chyba na zlotych tlokach :helm: albo z przygotowaniem silnika pod T

: czw kwie 22, 2010 20:22
autor: TAZ
imperfectCell pisze:5 tysi remont? chyba na zlotych tlokach :helm: albo z przygotowaniem silnika pod T
Jak ty poprzez remont rozumiesz nowe pierścienie, panewki i w głowicy uszczelniacze zaworów to wszystko jasne. :bajer:

: czw kwie 22, 2010 21:04
autor: goly0
TAZ pisze:imperfectCell napisał/a:
5 tysi remont? chyba na zlotych tlokach :helm: albo z przygotowaniem silnika pod T


Jak ty poprzez remont rozumiesz nowe pierścienie, panewki i w głowicy uszczelniacze zaworów to wszystko jasne. :bajer:
do tego jeszcze komplet uszczelek

: czw kwie 22, 2010 21:24
autor: RasPL
:helm: wszystkie szlify i obróbki licząc komplet + nowe częsci spokojnie 5 wyjdzie

: pt kwie 23, 2010 21:49
autor: sieski
5 za same czesci czy z robocizna (ktora sam zrobie) :helm: ???? niemozliwoscia .... za 5 mam okazje kupic kute korbowody i wal korbowy .... :hmm: ale niestety niedysponuje takim funduszem jeszcze :jezor: laduje w blacharza bo kasta slaba jak to wkladam do jednyki a tam pol dupy zgnite;/ ale ogarniemy i jeszcze male pytanie do kolegi TAZ bo juez niejednego abf-a robil zapewnie jak go zmodzic zeby wybila magiczna 2..w kucychach ???

: pt kwie 23, 2010 22:27
autor: goly0
sieski pisze:5 za same czesci czy z robocizna (ktora sam zrobie)
sam sobie zrobisz szlifa wału, wyhonujesz cylindry czy splanujesz głowice

: sob kwie 24, 2010 01:41
autor: sieski
WIADOMO MAM PREDYSPOZYCJE I SPENT :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: ALE JAK WIADOMO NIEBENDE TEGO ROBIL SAM NIEMAM DOSWIADCZENIA ALE TO ZROBI MI ZNAJOMY WIEC LUZ NIEWLICZAJAC SZLIFOW ...TAKSAMO OBROBKA GLOWICY WCHODZI W RACHUBE ALE NIEWIEM ZBYTNIO JAK KANALY POWIEKSZYC ZROBIE TO SAMEMU ALE NIECHKTOS DA WZORA POWIE CO I JAK TO ZROBIE .... :pub: :pub:

: sob kwie 24, 2010 05:16
autor: RasPL
A czym Ci kolega zrobi pilnikiem do paznokci ? To o czym piszesz to nie remont a wymiana kilku części, kanałów nie dotykaj bo po co, pierścieni też bez choćby sprawdzenia tuleji tłokowych, panewek bez sprawdzenia czopów bo narobicie se problemów, powymieniaj uszczelniacze, simeringi uszczelki wszystkie głowica do planowania, nowe śruby i styka

: sob kwie 24, 2010 08:11
autor: TAZ
sieski pisze:jeszcze male pytanie do kolegi TAZ bo juez niejednego abf-a robil zapewnie jak go zmodzic zeby wybila magiczna 2..w kucychach ???
A gdzieś ty takie coś wyczytał ?? Robić robiłem, ale nie modziłem. Ze swoim miałem wystarczająco przejść. Remont też robiłem kapitalny ze szlifami i nowymi tłokami. Ja i tak kupiłem części po cenach nie dostępnych dla większości ludzi z forum. Szlify też gdyby nie kumpel to miałbym sporo droższe. Ja się w full remoncie z wymianą wszystkiego co się dało zapłaciłem 3500zł, robota składania moja.