Przerywa w czasie jazdy, traci iskrę

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Przerywa w czasie jazdy, traci iskrę

Post autor: Marszall » śr kwie 14, 2010 19:16

Witam problem dotyczy układu zapłonowego otóż zdarza mi się że w czasie jazdy albo ruszania zanika iskra.
Objawia sie to tak że auto traci na chwilę ciąg, obrotomierz spada na 0 mimo że silnik jeszcze na obrotach (hamowanie silnikiem) a za chwilę znowu idze (czasem toważyszy temu strzał w wydech) nie ma reguły kiedy sie to dzieje i jak długo czasem ułamek sekundy czasem ze 2 ale zazwyczaj na dobrze rozgrzanym motorze.

Podejrzenie pada na czujnik halla w aparacie zapłonowym lub na cewkę. Może zdarzały sie u was podobne przypadki wczesniej??

jestem pewny że jak dupnie na amen to szybko usterkę znajde ale problem jest taki że dzieje sie to nie wiadomo kiedy i trudno jest jeździk w korkach:/


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr kwie 14, 2010 20:35

Hmm ja w PLce trochę się męczyłem z zapłonem i obrotami. Powiem Ci tylko tyle, że po wymianie kopułki, palca i Halla wszystko wróciło do normy. Jeśli problem pojawia się chwilowo to wszystko wskazuje na halla lub cewkę. I gdyby nie koszty to powinieneś to wymienić w ciemno.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw kwie 15, 2010 07:28

Ja miałem taki problem tyle że w rp, wyciągłem całą instalację od zapłonu i przewinęłem izolację przewodów ten peszel, wszystko wyczyściłem założyłem i po problemie ale zlokalizowanie problemu jest praktycznie nie możliwe jedynie na farta tak jak ja


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » czw kwie 15, 2010 18:32

Marszall
przerabiałem temat niedawno i poczatkowo były te same objawy a pózniej to jak sie auto nagrzało to gasło całkiem a jak ostygło to paliło normalnie i kupiłem nowego halla i na razie spokój


wykonam dystanse do twojego auta i stożki do felg

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw kwie 15, 2010 19:01

no tak tylko że podmieniłem:

- komputer (tyle że od dawki)
- moduł

dziś rano jak go zgasiłem to nie chciał odpalić, mówie: napewno hall więc wyjąłem z bagażnika wymieniłem i odpaliłem uradowany że pomogło:D .... ale niestety za pól dnia przejechałem 300 m i to samo przerywa!

no to na koniec poszła

- cewka

i wraz nie pomaga ostatnia deska ratunku to komputer od zapłonu jak nie pomoże to ja pier.dole fakt faktem stało sie to 3 dni po myciu silnika i zaczyna sie coraz bardziej nasilać! Teraz już stwierdzięł mże nie ma reguły czy silnik rozgrzany bo na zimnym też mi sie to przytrafiło :grrr:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw kwie 15, 2010 19:56

jak po mysiu silnika to trzeba by wszystko teraz dobrze wysuszyć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » czw kwie 15, 2010 20:26

hmm wymieniłem komputer od zapłonu który defakto otrzymuje sygnał z halla i steruje moduł a dalej cewkę i tak jakby przeszło, zobaczymy za jakiś czas.

Przy kazji zauwarzyłem że mi zsadziło wężyk podciśnienia na mapsensor w kompie ten od przestawiania zapłonu, hmm ciekawe czy to może przez to?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » czw kwie 15, 2010 21:27

Marszall pisze:ciekawe czy to może przez to?
trzeba pojeżdzić i się okaże


wykonam dystanse do twojego auta i stożki do felg

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt kwie 16, 2010 22:21

no i faktycznie wyszło że to prze komputer od zapłonu.
Pojeździmy zobaczymy :bigok:


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości