Strona 1 z 1
zakup ABF
: śr kwie 07, 2010 19:29
autor: Lexyy
Witam, czy jest sena zakupu ABF z przebiegiem 240kkm z sekwencyjna instalacja gazowa, silniczek raczej zadbany, tylko ten przebieg nie za duzy? szukac lepije cos z mniejszym, kurde sam nie wiem a napaliłem sie
czy hamowani pokarze serie przy zdrowym silniki czy zawsze coś zanizy?
wykres z hamowni owego silniczka, co powiecie......
: śr kwie 07, 2010 19:41
autor: tirsone
kolego... pomijam treść... ale te błędy to kalectwo :/
: śr kwie 07, 2010 19:49
autor: Andrzej32
Jeżeli moc wyszła ok tak jak mi sie wydaje 143-5KM to moment jest jakieś ok 170 tak wiec z tym przebiegiem myśle ze dobry wynik. Pozatym to na rolkach mozna wszystko ustawić i dostać wykres jaki sie chce
: śr kwie 07, 2010 22:54
autor: lovwelas
czy to nie jest czasem wykrem mocy takiej czerwonej cupry z allegro??
Jeśli tak to moge śmialo polecic auto
pełen oryginal w rekach mądrego wlasciciela
: czw kwie 08, 2010 14:02
autor: Marioo
poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
Te silniki często miały nadwyżkę mocy. Ale taki wynik jest do zaakceptowania w zupełności.
Mój abf miał zmierzone 150,8 a przebieg ma teraz 240000, hamowany jakiś czas temu już, przez poprzedniego właściciela.
Musisz się autem przejechać, zobaczyć jak jedzie, jeżeli wszystko będzie ok, to polecam jeszcze sprawdzenie auta na jakimś warsztacie, w szczególności pod względem karoserii, czy bity nie był zbyt mocno.
Jedno trzeba wziąć pod uwagę kupując takie auto, 99,9% sprzedawanych nie będzie w stanie idealnym, ale można znaleźć rodzynka, któremu łatwo można przywrócić blask. Nie ma się co spodziewać, że znajdziemy auto, które silnik ma jak z fabryki i nigdy nie było choćby obtarte.
co do tego gazu, to jaka ta instalacja bo samo sekwencyjna za dużo nie mówi, i ile z tych 240kkm ma przelatane na lpg, bo jak 150kkm to może się okazać, że się np. gniazda zaworów wypalą niedługo i inne tego typu pierdoły.
: czw kwie 08, 2010 15:39
autor: Rapcio
Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500zł
: czw kwie 08, 2010 16:24
autor: Lexyy
Marioo pisze:poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzic
jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??
: czw kwie 08, 2010 16:26
autor: Marioo
Rapcio pisze:Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500zł
Chyba sporo rzeczy przy tym zrobiłeś sam, bo coś mało ci wyszło:)
: czw kwie 08, 2010 16:28
autor: Lexyy
niestety ta cupra z allegro sprzedana juz, ta od wykresu, a juz miałem jecha
trzeba szukać dalej
: czw kwie 08, 2010 16:30
autor: Marioo
jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??
da się gniazda wymienić, koszt zrobienia takiej głowicy to od ok 350zł w góre.
Lexyy pisze:
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzic
Ironia:) po prostu niektórzy twierdzą, że zdrowy abf to musi mieć ponad 150km:)
Ten jak ma okolice 150 też prawdopodobnie będzie jeszcze w miarę ok
zależy od stanu innych gratów
: czw kwie 08, 2010 16:31
autor: Lexyy
Ten jak ma okolice 150 też prawdopodobnie będzie jeszcze w miarę ok
zależy od stanu innych gratów
rozwiń proszę
: czw kwie 08, 2010 16:33
autor: Marioo
Lexyy pisze:rozwiń proszę
po prostu w jakim stanie jest cała reszta samochodu.
Kupując auto bierz pod uwagę to w jakim stanie jest całość a nie tylko silnik.
Sprawa wygląda tak, że silnik zawsze można naprawić jak padnie, jak buda będzie krzywa to już gorzej.
Silnik ten którego wykres pokazałeś, sądząc po wyniku w złym stanie być nie powinien, ale trzeba by go zbadać, czy nie kopci, czy oleju nie bierze itd, czy nie ma wycieków.
Najważniejsza jest karoseria
: czw kwie 08, 2010 22:17
autor: J.B.S.
Jesli ta cupra była z radomia to mogłem ją spokojnie polecic. Znam właściciela dbał o auto wszystko było robione na czas.
: sob kwie 10, 2010 18:21
autor: adek85
może na tym wykresie było ponizej 150, bo moze pomiar był robiony na gazie?? możliwe tez, ze np. katalizator jest zawalony i trzeba by było go wyciąć bąć wymienic. jest wiele prostych rzeczy ktore mogą obnizyć moc, np nie firmowe świece itd, zobaczcie sami na
www.chojnacki.com.pl