zakup ABF
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zakup ABF
Witam, czy jest sena zakupu ABF z przebiegiem 240kkm z sekwencyjna instalacja gazowa, silniczek raczej zadbany, tylko ten przebieg nie za duzy? szukac lepije cos z mniejszym, kurde sam nie wiem a napaliłem sie
czy hamowani pokarze serie przy zdrowym silniki czy zawsze coś zanizy?
wykres z hamowni owego silniczka, co powiecie......
czy hamowani pokarze serie przy zdrowym silniki czy zawsze coś zanizy?
wykres z hamowni owego silniczka, co powiecie......
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 19:49 przez Lexyy, łącznie zmieniany 2 razy.
poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
Te silniki często miały nadwyżkę mocy. Ale taki wynik jest do zaakceptowania w zupełności.
Mój abf miał zmierzone 150,8 a przebieg ma teraz 240000, hamowany jakiś czas temu już, przez poprzedniego właściciela.
Musisz się autem przejechać, zobaczyć jak jedzie, jeżeli wszystko będzie ok, to polecam jeszcze sprawdzenie auta na jakimś warsztacie, w szczególności pod względem karoserii, czy bity nie był zbyt mocno.
Jedno trzeba wziąć pod uwagę kupując takie auto, 99,9% sprzedawanych nie będzie w stanie idealnym, ale można znaleźć rodzynka, któremu łatwo można przywrócić blask. Nie ma się co spodziewać, że znajdziemy auto, które silnik ma jak z fabryki i nigdy nie było choćby obtarte.
co do tego gazu, to jaka ta instalacja bo samo sekwencyjna za dużo nie mówi, i ile z tych 240kkm ma przelatane na lpg, bo jak 150kkm to może się okazać, że się np. gniazda zaworów wypalą niedługo i inne tego typu pierdoły.
Te silniki często miały nadwyżkę mocy. Ale taki wynik jest do zaakceptowania w zupełności.
Mój abf miał zmierzone 150,8 a przebieg ma teraz 240000, hamowany jakiś czas temu już, przez poprzedniego właściciela.
Musisz się autem przejechać, zobaczyć jak jedzie, jeżeli wszystko będzie ok, to polecam jeszcze sprawdzenie auta na jakimś warsztacie, w szczególności pod względem karoserii, czy bity nie był zbyt mocno.
Jedno trzeba wziąć pod uwagę kupując takie auto, 99,9% sprzedawanych nie będzie w stanie idealnym, ale można znaleźć rodzynka, któremu łatwo można przywrócić blask. Nie ma się co spodziewać, że znajdziemy auto, które silnik ma jak z fabryki i nigdy nie było choćby obtarte.
co do tego gazu, to jaka ta instalacja bo samo sekwencyjna za dużo nie mówi, i ile z tych 240kkm ma przelatane na lpg, bo jak 150kkm to może się okazać, że się np. gniazda zaworów wypalą niedługo i inne tego typu pierdoły.
Marioo pisze:poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzicJa bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500
jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??
Chyba sporo rzeczy przy tym zrobiłeś sam, bo coś mało ci wyszło:)Rapcio pisze:Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500zł
da się gniazda wymienić, koszt zrobienia takiej głowicy to od ok 350zł w góre.jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??
Ironia:) po prostu niektórzy twierdzą, że zdrowy abf to musi mieć ponad 150km:)Lexyy pisze:
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzic
Ten jak ma okolice 150 też prawdopodobnie będzie jeszcze w miarę ok
zależy od stanu innych gratów
po prostu w jakim stanie jest cała reszta samochodu.Lexyy pisze:rozwiń proszę
Kupując auto bierz pod uwagę to w jakim stanie jest całość a nie tylko silnik.
Sprawa wygląda tak, że silnik zawsze można naprawić jak padnie, jak buda będzie krzywa to już gorzej.
Silnik ten którego wykres pokazałeś, sądząc po wyniku w złym stanie być nie powinien, ale trzeba by go zbadać, czy nie kopci, czy oleju nie bierze itd, czy nie ma wycieków.
Najważniejsza jest karoseria
może na tym wykresie było ponizej 150, bo moze pomiar był robiony na gazie?? możliwe tez, ze np. katalizator jest zawalony i trzeba by było go wyciąć bąć wymienic. jest wiele prostych rzeczy ktore mogą obnizyć moc, np nie firmowe świece itd, zobaczcie sami na www.chojnacki.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości