zakup ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

zakup ABF

Post autor: Lexyy » śr kwie 07, 2010 19:29

Witam, czy jest sena zakupu ABF z przebiegiem 240kkm z sekwencyjna instalacja gazowa, silniczek raczej zadbany, tylko ten przebieg nie za duzy? szukac lepije cos z mniejszym, kurde sam nie wiem a napaliłem sie
czy hamowani pokarze serie przy zdrowym silniki czy zawsze coś zanizy?
wykres z hamowni owego silniczka, co powiecie......
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 19:49 przez Lexyy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr kwie 07, 2010 19:41

kolego... pomijam treść... ale te błędy to kalectwo :/


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Andrzej32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: sob paź 02, 2004 12:08
Lokalizacja: Mannschaft-Krosno
Kontakt:

Post autor: Andrzej32 » śr kwie 07, 2010 19:49

Jeżeli moc wyszła ok tak jak mi sie wydaje 143-5KM to moment jest jakieś ok 170 tak wiec z tym przebiegiem myśle ze dobry wynik. Pozatym to na rolkach mozna wszystko ustawić i dostać wykres jaki sie chce :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=501684

lovwelas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 22:13

Post autor: lovwelas » śr kwie 07, 2010 22:54

czy to nie jest czasem wykrem mocy takiej czerwonej cupry z allegro??
Jeśli tak to moge śmialo polecic auto
pełen oryginal w rekach mądrego wlasciciela



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw kwie 08, 2010 14:02

poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
Te silniki często miały nadwyżkę mocy. Ale taki wynik jest do zaakceptowania w zupełności.
Mój abf miał zmierzone 150,8 a przebieg ma teraz 240000, hamowany jakiś czas temu już, przez poprzedniego właściciela.
Musisz się autem przejechać, zobaczyć jak jedzie, jeżeli wszystko będzie ok, to polecam jeszcze sprawdzenie auta na jakimś warsztacie, w szczególności pod względem karoserii, czy bity nie był zbyt mocno.
Jedno trzeba wziąć pod uwagę kupując takie auto, 99,9% sprzedawanych nie będzie w stanie idealnym, ale można znaleźć rodzynka, któremu łatwo można przywrócić blask. Nie ma się co spodziewać, że znajdziemy auto, które silnik ma jak z fabryki i nigdy nie było choćby obtarte.
co do tego gazu, to jaka ta instalacja bo samo sekwencyjna za dużo nie mówi, i ile z tych 240kkm ma przelatane na lpg, bo jak 150kkm to może się okazać, że się np. gniazda zaworów wypalą niedługo i inne tego typu pierdoły.



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » czw kwie 08, 2010 15:39

Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500zł



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » czw kwie 08, 2010 16:24

Marioo pisze:poniżej 150km to niektórzy mówią, że abf na ostatniej prostej:).
Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzic

jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw kwie 08, 2010 16:26

Rapcio pisze:Ja bym kupił i zrobił remont głowicy, uszczelniacze, szlif gniazd i zaworów, nowy łancuszek w głowicy, rozrzad ja teraz to robiłem u siebie bo cos mi sie zdawał osapiały od jakiegos czasu mój ABF i pomogło bardzo:) silnik ożył jak głupi a koszt tego wszystkiego to 500zł
Chyba sporo rzeczy przy tym zrobiłeś sam, bo coś mało ci wyszło:)



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » czw kwie 08, 2010 16:28

niestety ta cupra z allegro sprzedana juz, ta od wykresu, a juz miałem jecha :grin: trzeba szukać dalej



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw kwie 08, 2010 16:30

jak wiem gaz lubi wypalać gniazda zaworowe, jak się ma regeneracja głowicy, da się takie gniazda naprawić czy trzeba szukać innej głowicy??
da się gniazda wymienić, koszt zrobienia takiej głowicy to od ok 350zł w góre.
Lexyy pisze:
co masz na musli ostatnia prostka? głowica czy pierścienie do roboty?chyba raczej ciężko stwierdzic
Ironia:) po prostu niektórzy twierdzą, że zdrowy abf to musi mieć ponad 150km:)
Ten jak ma okolice 150 też prawdopodobnie będzie jeszcze w miarę ok
zależy od stanu innych gratów



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » czw kwie 08, 2010 16:31

Ten jak ma okolice 150 też prawdopodobnie będzie jeszcze w miarę ok
zależy od stanu innych gratów
rozwiń proszę



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw kwie 08, 2010 16:33

Lexyy pisze:rozwiń proszę
po prostu w jakim stanie jest cała reszta samochodu.
Kupując auto bierz pod uwagę to w jakim stanie jest całość a nie tylko silnik.
Sprawa wygląda tak, że silnik zawsze można naprawić jak padnie, jak buda będzie krzywa to już gorzej.
Silnik ten którego wykres pokazałeś, sądząc po wyniku w złym stanie być nie powinien, ale trzeba by go zbadać, czy nie kopci, czy oleju nie bierze itd, czy nie ma wycieków.
Najważniejsza jest karoseria



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » czw kwie 08, 2010 22:17

Jesli ta cupra była z radomia to mogłem ją spokojnie polecic. Znam właściciela dbał o auto wszystko było robione na czas. :grin:



Awatar użytkownika
adek85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr gru 09, 2009 18:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: adek85 » sob kwie 10, 2010 18:21

może na tym wykresie było ponizej 150, bo moze pomiar był robiony na gazie?? możliwe tez, ze np. katalizator jest zawalony i trzeba by było go wyciąć bąć wymienic. jest wiele prostych rzeczy ktore mogą obnizyć moc, np nie firmowe świece itd, zobaczcie sami na www.chojnacki.com.pl



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości