Strona 1 z 1
Szarpie po nagrzaniu ABF oraz dymi na czarno!
: pt mar 05, 2010 20:58
autor: S.W.A.P21
Witam! Mam pewien problem odnosnie mojego mk2 ABF a mianowicie jakis czas po swapie samochód zacząl dymić na czarno na zimnym silniku jaka moze byc temu przyczyna? za duze cisnienie na wtryskach czy może lambda??? Niedawno równiez miałem lekkie spięcie w związku z czym spaleniu ulegly weze paliwa oraz czujnik zasysanego powietrza w dolocie, po czym wymieniłem cały węzyk paliwa na 8mm a poczatkowo był chyba 5mm co dało efekt nie trzymania wolnych obrotów oraz szarpania po nagrzaniu. Niewiem co z tym zrobić doradzcie prosze!
: sob mar 06, 2010 10:57
autor: bugalon
Jaką masz pompę paliwa? Zacznij od vaga. Zerknij jakie temperatury pokazuje czujnik temperatury płynu a jakie czujnik w dolocie.
: sob mar 06, 2010 11:31
autor: S.W.A.P21
pompe mam ori z ABF-a, niestety nie mam wtyczki podpięcia pod kompa a czujnik temp. dolotu sie stopił. Czy to może być również przyczyna braku tego czujnika? Ale chyba nie bo juz tak kiedyś jeżdziłem bez niego i nic nie było.
: sob mar 06, 2010 11:40
autor: TAZ
Nie chcę cię za bardzo martwić ale skoro popaliły się przewody od czujnika to i zwarcie w kompie mogło powstać.
: sob mar 06, 2010 15:13
autor: S.W.A.P21
więc co sterownok do wymiany???
: sob mar 06, 2010 16:23
autor: przemoGTI
zacznij od sondy sprawdź czy działa
potem spróbuj zreanimować ten czujnik z dolotu.. można tu wpiąć inny temperatury np z mk2 jak nie masz ori..
a na końcu bym sie brał za sterownik
moim zdaniem zmiana wężyka na większy nie ma tu żadnego wpływu
: sob mar 06, 2010 19:35
autor: S.W.A.P21
jeZeli chodzi o wężyk to po zainstalowaniu 8mm auto nie chciało zapalić dopiero gdy wstawiłem zwężke na 5mm odpaliło. myśle że może jest nieodpowiednie ciśnienie paliwa! ale jeżeli chodzi o ori wężyki z ABF-a to chyba miały 8mm. więc sam nie wiem! Może wstawić taki jak były początkowo 5mm???
: ndz mar 07, 2010 16:57
autor: bugalon
Słuchaj, auto jest ewidentnie zalane paliwem. Na zimnym silniku sonda lambda nie pracuje więc to nie jej wina. Jeśli problem jest - to jest on na pewno w czujnikach. Najważniejszy jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Sprawdź czy z nim wszystko ok (wkręcony w głowicę jest od strony skrzyni biegow). Czujnik z dolotu powinieneś sobie jakiś załatwić, zreanimować wiązkę i podpiąć go jak należy. Podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa masz poprowadzone? Nie jest przerwane gdzies?
: wt mar 16, 2010 09:29
autor: S.W.A.P21
podciśnienie jest dobrze podpięte. czujnik temp. jest nowy czujnik zasysanego powietrza jest juz nowy, i dalej nic! już sam nie wiem.
: wt mar 16, 2010 09:33
autor: TAZ
Pod VAGa podpinałeś auto ?? Trzeba to zrobić choćby dla zobaczenia błędów jakie wyskakują. Tylko nie interpretuj ich sam
: wt mar 16, 2010 09:40
autor: S.W.A.P21
nie mam gniazda przy wiązce nie było
: wt mar 16, 2010 12:43
autor: imperfectCell
to sobie poprowadz je sam