Strona 1 z 2

pytanie o chłodnice do 9a

: pt lut 26, 2010 12:52
autor: gumiś
witam posiadam mk2 z silnikiem 9a,jest w nim klima z golfa 3 razem alternatorem i całym mocowaniem tego ustrojstwa,mam problem poniewaz w ori chłodnicy 16v dolny wąz idzie prosto na ten kompresor i niema miejsca aby zamontować tą długą chłodnice,natomiast podchodzi mi ładnie krótsza chłodnica z pfa,czy ona poradzi zobie z chłodzeniem takiego silniczka?moze ma ktoś taka zamontowaną no i jak w cieplejsze dni nie zagotuje sie??

: pt lut 26, 2010 15:18
autor: tirsone
gumiś pisze:czy ona poradzi zobie z chłodzeniem takiego silniczka?moze ma ktoś taka zamontowaną no i jak w cieplejsze dni nie zagotuje sie??
hmm chłodzić to pewnie będzie ale w razie problemów jak dasz mniejszą chłodnicę to potem możesz przy pomocy odpowiedniego termostatu i termowłącznika opanować ewentualne problemy...
Aczkolwiek po coś są te większe chłodnice ... ; ) szczególnie jak dasz w rurę moze być różnie :)

: pt lut 26, 2010 16:13
autor: toffic
gumiś pisze:,czy ona poradzi zobie z chłodzeniem takiego silniczka?moze ma ktoś taka zamontowaną no i jak w cieplejsze dni nie zagotuje sie??
nie, zwłaszcza z klimą i nawet najzimniejszy termostat nie pomoże

: ndz mar 07, 2010 23:43
autor: toffic
bRq pisze:da rade mniejsza chlodnica ?
czyli jaka?? wymiary podaj

: pn mar 08, 2010 02:24
autor: toffic
bRq pisze:maksymalna jaka mi sie zmiesci do Traba to 47cm szerokosci (tyle mam od podluznicy do filtra oleju)
o wiele za mało

: pn mar 08, 2010 17:49
autor: prosac
toffic pisze:
bRq pisze:maksymalna jaka mi sie zmiesci do Traba to 47cm szerokosci (tyle mam od podluznicy do filtra oleju)
o wiele za mało
Nie tylko szerokość chłodnicy ma znaczenie, ważna jest także jej wysokość i grubość.
Oryginalna chłodnica w corrado z 9a/Kr miała 430mm szerokości.

: pn mar 08, 2010 21:31
autor: gumiś
więc tak pokombinowałem u siebie i udało sie wcisnąć org chłodnice kr,były próby na chłodnicy z pf ale wetylator włancza sie bardzo często przy temeratuze taka jak jest teraz na dworze,wiec latem by chodził non stop.

: pn mar 08, 2010 22:11
autor: golfiarz1
ja u siebia ma ta mniejsza ja w pf i mam climatronika zalozonego i nic mi sie juz przez 2 lata nie grzalo i mam tylko 1 wentylator nawet w lecie w korku temperatura bardzo nierosla wiec i u ciebie na tej powinno byc spoko

: pn mar 08, 2010 22:32
autor: toffic
tylko PFa ma więcej niż 470mm
golfiarz1 pisze:ja u siebia ma ta mniejsza ja w pf i mam climatronika zalozonego i nic mi sie juz przez 2 lata nie grzalo i mam tylko 1 wentylator nawet w lecie w korku temperatura bardzo nierosla wiec i u ciebie na tej powinno byc spoko
jaki masz silnik??

: wt mar 09, 2010 11:00
autor: golfiarz1
toffic pisze:tylko PFa ma więcej niż 470mm
golfiarz1 pisze:ja u siebia ma ta mniejsza ja w pf i mam climatronika zalozonego i nic mi sie juz przez 2 lata nie grzalo i mam tylko 1 wentylator nawet w lecie w korku temperatura bardzo nierosla wiec i u ciebie na tej powinno byc spoko
jaki masz silnik??
narazie mam 1.8 gx ale w maju wkladam 16VT i zostaje na tej chlodnicy madra glowa co mi silnik skladala stwierdzila ze bez problemu starczy

: wt mar 09, 2010 11:44
autor: toffic
narazie mam 1.8 gx ale w maju wkladam 16VT i zostaje na tej chlodnicy madra glowa co mi silnik skladala stwierdzila ze bez problemu starczy
ja ci mówie, ze nie wyrobi, wiem to z doświadczenia. 16V to niezły grzejnik