Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 19, 2008 00:10
Lokalizacja: Warszawa

Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: rajan » ndz lut 07, 2010 21:47

Czy przepustnica z ABF będzie pasować bez żadnych problemów do KR na digi1?
Czy kość na 3 piny jest ta sama?

z góry dzięki.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: Borys » ndz lut 07, 2010 22:01

rajan pisze:Czy przepustnica z ABF będzie pasować bez żadnych problemów do KR na digi1?
Czy kość na 3 piny jest ta sama?

z góry dzięki.

będą problemy i to spore
w KR masz krańcówki w ABF masz TPS
i inny kształt przepustnic



rajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 19, 2008 00:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rajan » ndz lut 07, 2010 22:06

Jeśli chodzi o kształt to spoko, bo będzie zupełni inny kolektor, ale chodzi mi o samo podłączenie.
Albo przepustnica z vr?
Ostatnio zmieniony ndz lut 07, 2010 22:07 przez rajan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lut 07, 2010 22:29

nic nie spasuje bez rzeźby



rajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 19, 2008 00:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rajan » ndz lut 07, 2010 22:39

To co lepiej z ABF czy VR?
I jak ktoś wie to mógł by powiedzieć co trzeba by zmienić?



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » pn lut 08, 2010 14:08

ja mam w digi1 przepustnice z vr6 i mam założony potencjometz z bmw e30 2.5 On działa jak krańcówki w digim było troche rzeźby ale podszedł. Jakbyś wrzycał przepustnicę z audi s2 to ten potencjometr z bmw masuje na nią PnP. I dostałem na forum jeszcze takie foto jak można przerobić przepustnicę z vr6 z krańcówkami z przepustnicy z g60
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/786 ... f4f96.html


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 08, 2010 14:33

Pawel-t10:) pisze:ja mam w digi1 przepustnice z vr6 i mam założony potencjometz z bmw e30 2.5 On działa jak krańcówki w digim było troche rzeźby ale podszedł. Jakbyś wrzycał przepustnicę z audi s2 to ten potencjometr z bmw masuje na nią PnP. I dostałem na forum jeszcze takie foto jak można przerobić przepustnicę z vr6 z krańcówkami z przepustnicy z g60
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/786 ... f4f96.html
juz moje zdjecia na fotosiku siedzą :)



rajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw cze 19, 2008 00:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rajan » pn lut 08, 2010 14:36

Dobra, dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: Marszall » ndz wrz 04, 2011 20:39

spasi spasi


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: bugalon » ndz wrz 04, 2011 22:13

Tylko że sie inaczej otwierają motylki. I zamiast miec dwa otwarte przy pełnym bucie to bedziez mial jeden otwarty i jeden zamkniety :). Na postoju to samo tylko w odwrotnej kolejnosci. Na otwory bedzie pasowac, to fakt.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: Marszall » ndz wrz 04, 2011 22:43

bugalon, ale w Digi I tak to własnie działa i PL i PG mają ten sam układ switchy
PF ma troche inaczej ale to wynika z podłączenia, ogólnie na jałowych jeden zwarty na max obciązeniu drugi otwarty


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Przepustnica od ABF do KR didi1 pytanie

Post autor: bugalon » wt wrz 06, 2011 09:49

Inaczej powiem, jeśli przepustnicę rozmontujecie czyli zdejmiecie to co jest polączone z mechanizmem wychyłu (obwodówka) - zerknijcie na poniższy link.

http://www.ebay.de/itm/VW-Corrado-G60-G ... 3a69e39c70" onclick="window.open(this.href);return false;

to można w pełni zamiennie stosować. Jeśli tego nie zrobicie częściowe otwarcie motylka przepustnicy spowoduje też częściowe otwarcie motylka obwodu bocznego. Dopiero pełne otwarcie zamknie obwód w pełni.

Może niepotrzebnie w ogole to napisalem bo pewnie i tak macie juz tylko tą połówkę do montażu 16v.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości