Strona 1 z 2

Zaciski na tarcze 256 do mk1

: ndz lut 07, 2010 04:40
autor: JABcok20
Witam. czy bedę potrzebował adapterów do zacisków z 16v mk2 GTI aby założyć je do mk1?

: ndz lut 07, 2010 05:36
autor: mustang877
zapodaj jarzma od zacisków na 256 i po sprawie.

Re: Zaciski na tarcze 256 do mk1

: ndz lut 07, 2010 10:19
autor: Borys
JABcok20 pisze:Witam. czy bedę potrzebował adapterów do zacisków z 16v mk2 GTI aby założyć je do mk1?
musisz miec zestaw od scirocco od MKII nie pasuje

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 9:20 am ]
mustang877 pisze:zapodaj jarzma od zacisków na 256 i po sprawie.
za pieknie by bylo, :bajer:

: ndz lut 07, 2010 18:54
autor: spirit77
Musiałbyś kupić kompletne hamulce na przód od Scirocco MK II 16V,lub jarzma od wymienionego auta.Drugim wyjściem jest zakupienie adapterów hamulców od Batiego z forum corrado,do kupienia na allegro.Szybsza jest opcja druga,bo pierwsza opcja ciężka do dostania.

http://moto.allegro.pl/item900691881_ad ... 280mm.html

: pn lut 08, 2010 04:04
autor: paja
spirit77, te adaptery nie podejdą pod 256mm. Osobiscie sprawdzane.

: pn lut 08, 2010 09:31
autor: spirit77
Przepraszam,mój błąd.Czyli tylko i wyłącznie jarzma od Scirocco MK II 16V.Dwa lata temu dzwoniłem do ASO,były wtedy jeszcze dostępne i kosztowały około 500 złotych sztuka.

: pn lut 08, 2010 12:32
autor: JABcok20
paja, i co zrobileś, dostałes te jarzma?

: pn lut 08, 2010 14:45
autor: paja
JABcok20, obecnie jeżdże na hamulcach z mk1 gti, a 280mm czekają na założenie 15" felg.

: pn lut 22, 2010 13:05
autor: JABcok20
mam na oku 280 od opla, podejdą ? zmierzę rozstaw śrub czy jest taki sam, z tyłu ma zaciski dwutłoczkowe ale tylne chyba nie podchodza? czy sie mylę?

: wt mar 02, 2010 13:08
autor: Majk-i
Panowie a jakie zaciski podeszły by pod jarzma od sirocco na tarcze 256?

: śr mar 03, 2010 23:12
autor: bandyta mk1love
JABcok20, te o których mówisz z opla podejdą pod wentylowaną tarczę 280 mm z mk3,corrado itd.

Na 256 mm jedynie ,,proste" rozwiązanie to tak jak chłopaki pisali jarzma z scirroco mk1/mk2 - bo to to samo.

Mocniejsze hamulce to jeszcze seria z mk1 gti na porządnych tarczach i klockach.

Wszelkie inne zaciski to już rzeźba i tu najprostszą będzie poszukanie zacisków z jakiegoś opla jak chociażby astry czy czegoś takiego z hamplami 256 mm czy coś koło tego i zrobić swap równoległy do tego który robi się z zaciskami z opla pod tarcze 280 mm - gdzies coś kiedyś słyszałem ,że się da.

Z przydatnych informacji to powiem,że w wartburgu jakimś i skodzie były zaciski cztero-tłoczkowe pod felę 13" ;D


JABcok20, jak byś coś chciał odnośnie hamulców to pisz bo ostatnio orientowałem się w temacie ;D

: czw mar 04, 2010 20:55
autor: trabant18gti
Wartburg 353W oraz 1.3 a także Skoda 120 były wyposażone w zacisk 4 tłoczkowy, nieruchomy.

: czw mar 04, 2010 21:04
autor: bandyta mk1love
trabant18gti, co to znaczy,że zacisk jest ,,nieruchomy" ?

: pt mar 05, 2010 08:17
autor: TAZ
A znaczy to tyle, że zacisk się nie przesuwa w jarzmie.