Strona 1 z 1
Głowica z 16V do 8V
: śr sty 20, 2010 19:20
autor: simon_w
Witam, nie moge się doszukać odpowiedzi na moje pytanie.
Posiadam silnik EV na k-jetronic'u oraz głowicę od KR-a i tu rodzi się moje pytanie,
Co się będzie działo gdy założe ją do EV i zostawie k-jetronica??
Co zyskam??
Co może być nie tak?
: śr sty 20, 2010 20:35
autor: lukaszmut
ten temat był poruszany wiele razy i wszysko jest w tym dziale, poszukaj sobie lepiej bloku komletnego do 16v
co do k-jetronic z silnika EV to do KRy sie nienada( zabardzo to to niejeżdzi próbowałem tego u siebie) musisz założyć komletny z KR l i sterownik do zapłonu
16V -> 8V
: śr sty 20, 2010 21:44
autor: simon_w
GTO pisze:proponuje K-jet + moduł zaplonowy z PLki z kontrolą stukowego
Z jednego postu wynika ze się mylisz kolego. To jest propozycja jaką GTO zaproponował do silnika PL/KR.
Więc sprawe osprzętu mam rozwiązaną pytanie tylko co zyskam na takiej modyfikacji??
: śr sty 20, 2010 21:59
autor: lukaszmut
czytaj uważniej posty, GTO pisał o k-jetronic z KR a nie o k-jetronic z EV, a to niejest to samo jutro napisze Ci numery częsci jak chcesz
: czw sty 21, 2010 17:49
autor: Pawel-t10:)
Głowica od 16v nie podejdzie do 8v. Było już o tym pisane. Poszukaj.
: pt sty 22, 2010 12:35
autor: Borys
Pawel-t10:) pisze:Głowica od 16v nie podejdzie do 8v. Było już o tym pisane. Poszukaj.
Było pisane tez jakie warunki musi spełnic 8v zeby podeszła głowica 16V