Strona 1 z 1

PL KR na seryjnym układzie wtryskowym jakie mozliwości

: śr sty 20, 2010 11:53
autor: przemoGTI
Mam tu mały a nawet mozna powiedziec spory problem... chodzi o budowe silnika KR lub PL ale niestety na ori układzie wtryskowym gdyż obecnie jest MS + osprzet z ABF-a ale niestety nie spełnia to wymogów homologacji..
i teraz moje pytanie bo silnik przygotuje seryjny oczywiście poszły by wałki schrick-a i czy zastosować osprzęt k-jetronic czy KE-jetronic??
i drugie pytanie jest takie czy jest jakaś możliwość wystrojenia k-jeta czymś innym??
mam tu na myśli zmiane tylko samego sterownika

: śr sty 20, 2010 13:02
autor: GTO
proponuje K-jet + moduł zaplonowy z PLki z kontrolą stukowego

: czw sty 21, 2010 01:02
autor: malolat
jak by co to mam kompa z 9A z wiazka i wtyczkami ;D , mam tez wage, od biedy wtryski i przewody by sie tez mogly znalesc ;D

: czw sty 21, 2010 13:04
autor: przemoGTI
malolat pisze:jak by co to mam kompa z 9A z wiazka i wtyczkami ;D , mam tez wage, od biedy wtryski i przewody by sie tez mogly znalesc ;D
motronic mnie nie interesuje

: ndz sty 24, 2010 20:41
autor: Marszall
chyba jeśli chodzi o moc to faktycznie k-jet ma lepsze możliwość, np. KR ma większe ciśnienie robocze wiec pewnie i wiecej paliwa podaje, z tego co też pamiętam w k-jecie jest też mechaniczna możliwość ustawienia dawki każdego wtrysku (na rozdzielaczu).

W KE-jecie wiecej elektroniki (nie wiem czy potrzebnej) ale stukowy napewno sie przyda.

Za jakiś czas mam zamiar wybrac sie na hamownie zmodzonym 9A na ke-jecie i zobaczymy co to warte