Strona 1 z 1
digi 2 + KR
: pt gru 25, 2009 19:53
autor: GrzesWY
mam mały problem złożyłem KR-a na digi 2 z 4 barowym regulatorem wszystko było oki poza wysokimi obrotami na biegu jałowym oraz dużą ilością spalanego paliwa... generalnie zalewało go... dodam że wtryski są od digi2. Założyłem 3 barowy regulator i pojawił się problem, samochód ładnie odpala ale pochodzi dosłownie 10 sekund i gaśnie........ po odpięciu przepływki ładnie odpala super trzyma obroty i jest oki nie gaśnie, równo pracuje........... odrazu po ponownym podpięciu przepływki gaśnie natychmiastowo...... czy ktoś ma moze jakiś pomysł co może być nie tak??
: sob gru 26, 2009 03:13
autor: mustang877
GrzesWY pisze:dodam że wtryski są od digi2
domyslam sie ze chodzi o wtryski od silnika PF/PB 197cc/min? mam racje?
: sob gru 26, 2009 13:29
autor: GrzesWY
dokładnie tak
: sob gru 26, 2009 14:59
autor: mustang877
myśle ze to jest po prostu wina przepływki po prostu ona nie działa i kiedy podpinasz ja silnik sie dusi. pozycz od kogos inną przepływke do sprawdzenia, myslę ze to jest to.
: sob gru 26, 2009 15:42
autor: GrzesWY
też tak myślę, ale znajomy właśnie mi mówił że po odłączeniu przepływki komp przechodzi w tryb serwisowy i dlatego tez może dobrze chodzić??
: ndz gru 27, 2009 01:44
autor: mustang877
właściwe to na sprawnej istalacji po odłączeniu przeplywki silnik powinien zgasnąc. np u mnie tak jest bo sprawdzałem. także nie wykluczam ze Ci sterownik szwankuje. jeśli chodzi o tryb serwisowy to nie słyszałem o tym. aczkolwiek diagnostyki digi nie posiada
: ndz gru 27, 2009 11:25
autor: bugalon
Silnik nie ma prawa działać na benzynie po odpięciu przepływomierza w Digim 2. Odpięcie wtyczki jest jednoznaczne ze zgaśnięciem silnika (zerowy sygnał poboru powietrza). Sytuacja którą opisujesz jest niemozliwa. Nie wiem co namieszałeś, nie wiem czy paliles na gazie auto moze? To co opisujesz generalnie nie trzyma sie kupy.
: ndz gru 27, 2009 13:12
autor: mustang877
Dokładnie tak. masz racje bugalon,
: ndz gru 27, 2009 14:16
autor: GrzesWY
Auto nie posiada gazu...... a odnośnie przepływki to pisze całkiem poważnie jeśli ją odepnę to auto odpala i normalnie pracuje, jeśli tylko ją podepnę to odrazu gaśnie, kolejną ciekawostką jest to że jeśli odepnę czujnik temeratury to auto nie powinno odpalić ?? a tu mały zonk odpala!! np. na 4 barowym regulatorze auto odpala i chodzi ale normalnie leje wachą tak że nie idzie wytrzymać, udusić się można:P
: ndz gru 27, 2009 22:10
autor: bugalon
masz cos mocno namieszane z instalacją, bez grzebania w kablach o diagnozie mozna zapomniec.
: pn gru 28, 2009 00:15
autor: GrzesWY
dzis u kumpla z silnikiem 2E po odpiętej przepływce też normalnie zapalił wiec nie jest to najwidoczniej przypadek
: pn gru 28, 2009 10:51
autor: malolat
digi2 a 2e to co innego wiec to zaden wyznacznik...
u mnie na digi2 tez bez przeplywki zagadal i gasl od razu...
: pn gru 28, 2009 12:06
autor: bugalon
2E to też digi 2 tylko troche rozbudowany. Silniki 2E mialy przynajmniej 3 rodzaje sterowników. Niektore z nich mialy potencjometry przepustnicy, niektóre nie. Te ktore nie mają potencjometru nie mają szans na zapalenie. Zagadają na chwilę i zgasną.
Dalej nie mamy zadnych informacji dotyczących problemu. Nie wiemy z czego jest instalacja, jak jest zamontowana i czy w ogole jest dobrze podpięta. Bez tego mozna zapomnieć o diagnozie.