Strona 1 z 1

[mk2] 16v KR problem z paliwem

: ndz gru 13, 2009 14:11
autor: Cieluś
O tuż mój problem polega na tym że prawdopodobnie siadła pompa paliwa (tak mi się wydaje). Wygląda to tak jak rano odpalam auto to muszę kręcic dość długo tak jak by się cofało paliwo. Przy tym raczej na 99% jest za duże stężenie CO2 - tak to fachowo nazywa się ta regulacja na rozdzielaczu paliwa bo jak jest zimny dotknięcia gazu zalewa go i gaśnie. Musze minimalnie i stopniowo dodawać gazu żeby wszedł na obroty (na ciepłym juz tego nie ma)!

Generalnie to prawdopodobnie muszę tez wymienić rozrusznik bo chyba zaciera sie bo ciężko kręci rano i na każdym akumulatorze muli sie, ale kręci na tyle, ze wydaje że powinien zagadać.

Tak, że od czego zacząć : reg rozdzielacza, sprawdzenia pompy, obu tych rzeczy czy może jeszcze coś innego powoduje takie objawy. No i czy jak ospale kręci przez ten rozrusznik to może przez to nie mieć siły odpalić ??

Dzisiaj juz w ogole nie odpalił dlatego muszę ogarnac temat bo mrozów duzych nie ma a ja juz mam problem z odpaleniem !!! :grrr:

: wt gru 22, 2009 15:39
autor: Dedi_S
Sprawdź kable przy rozruszniku i masy, też tak miałem że słabo kręcił.
Lepiej zmień na DF1, bo spece od mechanicznego są na wymarciu i chyba nikt na forum Ci już nie pomoże (sądząc po tym że nikt inny nie odpowiedział).
Trochę grzebałem przy tym ustrojstwie, ale nie chcę pisać głupot bo nie czuję się na siłach.

: wt gru 22, 2009 19:13
autor: Cieluś
Dedi_S, dzięki, ale juz wiek co było przyczyna, żen ie palił na zimnym itd tzw regulator termiczny ten co jest na bloku silnika. Wcześniej na starym nie chciał w mrozy w ogóle odpalić, kręciłem nawet 5-10 min i nic, a załozyłem nowy reg i nawet nie zdążyłem dobrze zakrecic bo zapalił od strzała.

Jeszcze trzeba go prawdopodobnie wyreg na rozdzielaczu bo nie dostaje paliwa i nie chce się wkręcać na obroty. Ale tym to juz evo sie zajmie ;)

: śr gru 23, 2009 10:03
autor: Dedi_S
Tak też myślałem że to może być ten czujnik :) ale tak jak pisałem wcześniej nie chciałem Cię w błąd wprowadzić.
No kurde evo masz pod ręką i na K-Jetronicu jeździsz? Nie szkoda Ci nerwów?

: ndz sty 24, 2010 21:15
autor: Marszall
nie gadaj że wszyscy szpece wymarli, kupiłem PL na tym osprzecie a że przy przeszczepie trzeba było zrobic remont to nie starczyło na Digi został wiec ke- jet nauczyłem sie go stroić i teraz - 25 rano, pół obrotu i chodzi ( więcej obrotu by zresztą rozrusznik nie zrobił bo słaby) i od wyregulowania żadnego z tym wtryskiem problemu nie mam