Strona 1 z 1

MK1 swap na ABF jaka pompa paliwa??

: pt gru 04, 2009 12:45
autor: MiChAoS
swap ABF-a do mk1 i zostalo mi cos wykombinowac z paliwkiem tzn jaka pompa od czego wczesniej siedzial w mk1 1.6 i w baku mam tylko plywak i myslalem zeby podczepic pod niego jakos pompke z mk3 tylko niewiem czy to zda egzamin?... mam prosbe do posiadaczy mk1 z abf-em o podpowiedz jak to rozwiazac najlepiej?? :bajer:

: pt gru 04, 2009 13:32
autor: paja
MiChAoS ja mam bak od diesla i zewnętrzną pompę 3 barową pompę

: pt gru 04, 2009 22:41
autor: MiChAoS
aha a czym sie rozni bak od klekota a od benzyny? mam niedaleko cale mk1 D na szrocie to bak zaraz moge przytaszczyc tylko czy jest znaczna roznica jakac i czy mi to ulepszy sprawe z rozwiazaniem paliwka :)

: sob gru 05, 2009 14:03
autor: paja
od benzyny ale gti też może być. Chodzi właśnie o zamontowanie pompy paliwa. W gti i dieslu były zewnętrzne.

: sob gru 05, 2009 22:48
autor: TAZ
MiChAoS pisze:aha a czym sie rozni bak od klekota a od benzyny? mam niedaleko cale mk1 D na szrocie to bak zaraz moge przytaszczyc tylko czy jest znaczna roznica jakac i czy mi to ulepszy sprawe z rozwiazaniem paliwka :)
Jedyny problem polega na tym, że trzeba bak z diesla albo porządnie wymyć z resztek rdzy, albo wyjąć sitko z ssaka, dać filtr przed pompę i za pompę i zmienić powrót na jakiś 8mm lub 10mm.

: ndz gru 06, 2009 01:12
autor: paja
dokładnie, prezes wie co mówi bo się z moim trupem użerał. 3 pompy paliwa padły, prawdopodobnie przez syf z baku mimo że dwa razy był porządnie myty.

: ndz gru 06, 2009 01:15
autor: Apsik
Można dac jedną konkretną pompę wewnątrz zbiornika i po problemie!!
Np. Walbro 255 - jedna pompa i sprawa rozwiązana.

: czw gru 10, 2009 19:41
autor: daro81
tez wlasnie przerabiam ten temat tyle ze z 9A. mam zbiornik z diesela i kupilem pompe 6bar
bo akurat takie cisnienie musi byc u mnie.Tyle ze pompa wogole nie pompuje,sprawdzalem najpierw prowizorycznie poza zbiornikiem.
I teraz bede kombinowal jednak z zestawem z dawcy (passat b3) tylko musze rozwiazac problem pompy w zbiorniku jaka dac lub przerobic ta co jest .
Ma ktos jakis pomysl??

: czw gru 10, 2009 20:17
autor: Łuki
jeszcze łątwiej to chyba jest dać zbiornik paliwa z cabrio na 2H

: ndz gru 13, 2009 22:33
autor: Rapcio
Ja zrobiłem u siebie w caddy mk1 tak; w zbiorniku od diesla dolne wyjscia na przewody zaspawałem a od góry w baku zrobiłem dziure i wstawiłem pompe od mk2 gti 16v potem druga pompa zewnetrzna ori tez od mk2 gti 16v i wszystko elegancko chodziło :) tylko ze najpierw miałem KR dlatego pompy od niego były ale potem włozyłem ABF i nic nie zmieniałem i ABF tez smigał OK