Strona 1 z 2
					
				Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA
				: pt gru 04, 2009 00:48
				autor: wojtek_sari
				Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr
			 
			
					
				Re: Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA
				: pt gru 04, 2009 13:53
				autor: Borys
				wojtek_sari pisze:Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr
aparat z 1.3 MH moze podejdzie,
 
			 
			
					
				
				: pt gru 04, 2009 15:41
				autor: evolution
				w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne
			 
			
					
				
				: sob gru 05, 2009 17:24
				autor: Marszall
				Mówisz za późne ale rozumiem że do gaźników
I nie da sie tego skorygować aparatem?
			 
			
					
				
				: sob gru 05, 2009 19:25
				autor: wojtek_sari
				evolution pisze:w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne
 a czy uzytkowanie z opozinonym jest bardzo uciazliwe?
 
			 
			
					
				
				: sob gru 05, 2009 20:25
				autor: evolution
				nie skumales zbytnio, sa za pozne do gaznikow, ale jezdzi fabrycznie ten silnik na takich, mozna skorygowac to aparatem dwoma opornikami, mapsensorem w ecu, duzo jest sposobow zeby bylo lepiej
			 
			
					
				
				: sob gru 05, 2009 22:29
				autor: Benson
				od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie
			 
			
					
				
				: ndz gru 06, 2009 17:56
				autor: kuchosz
				Benson pisze:od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie
Nie z opla tylko z peugeota pasuje aparat tylko najlepiej zeby byl na czyjniku halla i oprocz tego trzeba wrzucic w ten aparat bebechy z oryginalnego aparatu od kr-a. no i do tego oczywiscie trzeba zalozyc modul zaplonowy
pozdro
 
			 
			
					
				
				: pn gru 07, 2009 23:17
				autor: lukaszmut
				przez pewien czas używałem aparatu z przyśpieszaczem z na podciśnienie z Seata niewiem jakiego ale pasował idealnie bez żadnych przeróbek a teraz jest mi zbedny jak co jutro moge podać numer jego
 
numer części:
0 237 021 026
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 27, 2009 19:14
				autor: wojtek_sari
				evolution, powiedz mi jeszcze jak jest sterowany zapłon w PL? Tak samo jak w KR? Druga sprawa to zeby zostawic sterowanie zapłonem to trzeba zostawić aparat, cewke i moduł zapłonowy(ten na kompie) Dobrze rozumiem?
			 
			
					
				
				: ndz gru 27, 2009 19:34
				autor: evolution
				sterowanie w pl jest takie samo jak w kr z ta rzonica ze jest dodatkowa kontrola stuku.
 zaplon zmieniany jest od podcisnienia i obrotow w dolocie oraz od sygnalu z przepustnicy
			 
			
					
				
				: ndz gru 27, 2009 19:38
				autor: wojtek_sari
				evolution, a co myslisz o aparacie z 1,3 i przelozeniu mocowania pod 16v, dokładniej bebechy z 1,3 NZ do mocowania z 16V, jak to widzisz?
			 
			
					
				
				: ndz gru 27, 2009 19:43
				autor: GTO
				daj z PLa moduł ze stukowcem i próbuj z przestawieniem zapłonu mechanicznie aparatem do przodu
można założyć komputer programowalny zapłonu , można wykorzystać połowe DIGI I, wyjść jest wiele.
			 
			
					
				
				: ndz gru 27, 2009 19:45
				autor: evolution
				dokladnie jak GTO pisze.