Strona 1 z 2
Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA
: pt gru 04, 2009 00:48
autor: wojtek_sari
Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr
Re: Jaki aparat zaplonowy do 16V KR + dellorto DHLA
: pt gru 04, 2009 13:53
autor: Borys
wojtek_sari pisze:Panowie Jak rozwiazac sprawe zapłonu w KR przy podwojnych poziomych gaziurach?? Co polecacie? Modół z KR czy jakiś aparat na podcisnienie? Jesli aparat to z czego? Pozdr
aparat z 1.3 MH moze podejdzie,
: pt gru 04, 2009 15:41
autor: evolution
w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne
: sob gru 05, 2009 17:24
autor: Marszall
Mówisz za późne ale rozumiem że do gaźników
I nie da sie tego skorygować aparatem?
: sob gru 05, 2009 19:25
autor: wojtek_sari
evolution pisze:w kr mozesz zostawic ster od zaplonu, jedyny powod by zmieniac na aparat z podcisnieniem to taki ze na sterze zaplony sa za pozne
a czy uzytkowanie z opozinonym jest bardzo uciazliwe?
: sob gru 05, 2009 20:25
autor: evolution
nie skumales zbytnio, sa za pozne do gaznikow, ale jezdzi fabrycznie ten silnik na takich, mozna skorygowac to aparatem dwoma opornikami, mapsensorem w ecu, duzo jest sposobow zeby bylo lepiej
: sob gru 05, 2009 22:29
autor: Benson
od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie
: ndz gru 06, 2009 17:56
autor: kuchosz
Benson pisze:od jakiegos opla idealnie pasuje z podcisnieniem Kuchosz ma taki u siebie
Nie z opla tylko z peugeota pasuje aparat tylko najlepiej zeby byl na czyjniku halla i oprocz tego trzeba wrzucic w ten aparat bebechy z oryginalnego aparatu od kr-a. no i do tego oczywiscie trzeba zalozyc modul zaplonowy
pozdro
: pn gru 07, 2009 23:17
autor: lukaszmut
przez pewien czas używałem aparatu z przyśpieszaczem z na podciśnienie z Seata niewiem jakiego ale pasował idealnie bez żadnych przeróbek a teraz jest mi zbedny jak co jutro moge podać numer jego
numer części:
0 237 021 026
: ndz gru 27, 2009 19:14
autor: wojtek_sari
evolution, powiedz mi jeszcze jak jest sterowany zapłon w PL? Tak samo jak w KR? Druga sprawa to zeby zostawic sterowanie zapłonem to trzeba zostawić aparat, cewke i moduł zapłonowy(ten na kompie) Dobrze rozumiem?
: ndz gru 27, 2009 19:34
autor: evolution
sterowanie w pl jest takie samo jak w kr z ta rzonica ze jest dodatkowa kontrola stuku.
zaplon zmieniany jest od podcisnienia i obrotow w dolocie oraz od sygnalu z przepustnicy
: ndz gru 27, 2009 19:38
autor: wojtek_sari
evolution, a co myslisz o aparacie z 1,3 i przelozeniu mocowania pod 16v, dokładniej bebechy z 1,3 NZ do mocowania z 16V, jak to widzisz?
: ndz gru 27, 2009 19:43
autor: GTO
daj z PLa moduł ze stukowcem i próbuj z przestawieniem zapłonu mechanicznie aparatem do przodu
można założyć komputer programowalny zapłonu , można wykorzystać połowe DIGI I, wyjść jest wiele.
: ndz gru 27, 2009 19:45
autor: evolution
dokladnie jak GTO pisze.