Błedne wskazywanie ciśnienia oleju!
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Błedne wskazywanie ciśnienia oleju!
Witam.
mam dodatkowy zegar od cisnienia oleju,który według mnie wskazuje bzdury!! Nie zależnie czy zimny czy ciepły olej cały czas pokazuje ponad 5barów,wystarczy odpalić auto a wskazówka błyskawicznie wędruje na maxa. Przy dodawaniu gazu też się nie porusza! sprawdzałem przy silniku na podstawie od filtra oleju jest czujnik z wyjściem na dwa kabelki i wszystko jest tam podłączone, wymontowywałem zegary z konsoli środkowej i również jest cała wtyczka z 4chyba kabelkami podłączona do zagara od ciśnienia oleju. Nie wiem co padło że takie wskazania są. Próbowałem poprzekładać kable przy czujniku ale bez reakcji!Zmieniło się tylko to że jak teraz włączam zapłon to wskazówka podnosi się na 0 a nie jak wcześniej 0.2. Odłączenie jednego kabla podczas pracy silnika powoduje że wskazówka opada!
W czym tkwi problem? Gdzie szukać przyczyny?
Pozdro
mam dodatkowy zegar od cisnienia oleju,który według mnie wskazuje bzdury!! Nie zależnie czy zimny czy ciepły olej cały czas pokazuje ponad 5barów,wystarczy odpalić auto a wskazówka błyskawicznie wędruje na maxa. Przy dodawaniu gazu też się nie porusza! sprawdzałem przy silniku na podstawie od filtra oleju jest czujnik z wyjściem na dwa kabelki i wszystko jest tam podłączone, wymontowywałem zegary z konsoli środkowej i również jest cała wtyczka z 4chyba kabelkami podłączona do zagara od ciśnienia oleju. Nie wiem co padło że takie wskazania są. Próbowałem poprzekładać kable przy czujniku ale bez reakcji!Zmieniło się tylko to że jak teraz włączam zapłon to wskazówka podnosi się na 0 a nie jak wcześniej 0.2. Odłączenie jednego kabla podczas pracy silnika powoduje że wskazówka opada!
W czym tkwi problem? Gdzie szukać przyczyny?
Pozdro
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
qrde dokładnie jakie są to nie powiem! Siedzą w Ibi Cupra2 z ABF-em więc standard montowane w tym modelu.tirsone pisze:jawor87 pisze:W czym tkwi problem? Gdzie szukać przyczyny?
jak nie ma nigdzie zwarcia to pewnie masz uszkodzony czujnik... a wskaźnik masz na 12v czy 24v? i jaki dokłądnie masz czujnik?
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
jeśli wskaźniki nie zmieniane to stawiam na czujnik. Chyba, ze po drodze przetarł Ci się gdzieś kabel i zwiera do masy..jawor87 pisze:qrde dokładnie jakie są to nie powiem! Siedzą w Ibi Cupra2 z ABF-em więc standard montowane w tym modelu.tirsone pisze:jawor87 pisze:W czym tkwi problem? Gdzie szukać przyczyny?
jak nie ma nigdzie zwarcia to pewnie masz uszkodzony czujnik... a wskaźnik masz na 12v czy 24v? i jaki dokłądnie masz czujnik?
teoretycznie można... ale tak czy owak musisz wyjąć zegar/wskaźnik. Więc jeśli nie masz miernika napięcia to najprościej wziąć kawałek kabla z końcówkami i połączyć na chwilę czujnik z zegarem inną drogą..że tak powiemjawor87 pisze:pierwszym moim podejrzeniem też było że przewód gdzieś jest przetarty i masuje bo tak właśnie się zachowuje zegar! Można to chyba jakos zdiagnozować miernikiem do prądu?
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
dobra dzięki,pokombinuję troche i zobacze jak mi to wyjdzie!tirsone pisze: teoretycznie można... ale tak czy owak musisz wyjąć zegar/wskaźnik. Więc jeśli nie masz miernika napięcia to najprościej wziąć kawałek kabla z końcówkami i połączyć na chwilę czujnik z zegarem inną drogą..że tak powiem
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości