Swap RP na PL na Digi 1
: pt lis 06, 2009 12:34
Kompletuję wszystko na swapa z RPka na PL i chciałem skontrolować czy dokładnie wiem co mam mieć i czy gdzieś nie ma pomyłki, aby uniknąć niespodzianek:
1. Silnik 1,8 PL po obróbce głowicy, rozłożony i złożony na nowych częściach, wałki ABF - jest
2. Wiązka z PG (już opisana), komputer z PG, COPOT z PG - jest
3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
5. Pompa od PFa - jeszcze nie mam - szukam w dobrej cenie
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
7. Sportowy kolektor wydechowy z SS - jest
8. Układ wydechowy - mam tylko dedykowanego Remusa końcowego do KRa z SS z rurą 55mm, resztę będę musiał rzeźbić (2 tłumiki środkowe przelotowe) z SS. Będzie to hulać na 55m (wiem że to się oblicza, ale to dla mnie wyższa matematyka)?
9. Dolot z SS lub alu - brakuje mi tylko rury, ale to nie problem, reszta jest.
10. Skrzynia 2Y - nie mam, na jakiś czas zostanie na ATH
11. Wiązka do wtrysków - nie mam, główna wiązka przyszła bez niej
12. licznik z 16V - nie mam, tu będzie problem dostać za rozsądne pieniądze, ale bez niego auto będzie jeździć.
13. Blos i większy parownik - nie mam, chciałbym skorzystać z gazu jak już jest.
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
15. Hample żeby to później zatrzymać - są (280 przód i tarcze z tyłu)
16. . Krokowiec - znajomy ma mi zapodać swój
17. Stukowy - jest, ale przydałoby się go wymienić bo ma pękniętą obudowę.
Hmm to już chyba wszystko. Proszę pisać jeśli coś jeszcze.
Na jakie problemy mogę się napotkać przy takim swapie. Zapewne ktoś już takiego wykonywał i proszę o porady (większość narzędzi mam). Troszkę czasu jeszcze minie zanim wszystko skompletuję, ale najpóźniej to wczesna wiosna (garaż nie ogrzewany).
1. Silnik 1,8 PL po obróbce głowicy, rozłożony i złożony na nowych częściach, wałki ABF - jest
2. Wiązka z PG (już opisana), komputer z PG, COPOT z PG - jest
3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
5. Pompa od PFa - jeszcze nie mam - szukam w dobrej cenie
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
7. Sportowy kolektor wydechowy z SS - jest
8. Układ wydechowy - mam tylko dedykowanego Remusa końcowego do KRa z SS z rurą 55mm, resztę będę musiał rzeźbić (2 tłumiki środkowe przelotowe) z SS. Będzie to hulać na 55m (wiem że to się oblicza, ale to dla mnie wyższa matematyka)?
9. Dolot z SS lub alu - brakuje mi tylko rury, ale to nie problem, reszta jest.
10. Skrzynia 2Y - nie mam, na jakiś czas zostanie na ATH
11. Wiązka do wtrysków - nie mam, główna wiązka przyszła bez niej
12. licznik z 16V - nie mam, tu będzie problem dostać za rozsądne pieniądze, ale bez niego auto będzie jeździć.
13. Blos i większy parownik - nie mam, chciałbym skorzystać z gazu jak już jest.
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
15. Hample żeby to później zatrzymać - są (280 przód i tarcze z tyłu)
16. . Krokowiec - znajomy ma mi zapodać swój
17. Stukowy - jest, ale przydałoby się go wymienić bo ma pękniętą obudowę.
Hmm to już chyba wszystko. Proszę pisać jeśli coś jeszcze.
Na jakie problemy mogę się napotkać przy takim swapie. Zapewne ktoś już takiego wykonywał i proszę o porady (większość narzędzi mam). Troszkę czasu jeszcze minie zanim wszystko skompletuję, ale najpóźniej to wczesna wiosna (garaż nie ogrzewany).