Strona 1 z 2

Swap RP na PL na Digi 1

: pt lis 06, 2009 12:34
autor: Dedi_S
Kompletuję wszystko na swapa z RPka na PL i chciałem skontrolować czy dokładnie wiem co mam mieć i czy gdzieś nie ma pomyłki, aby uniknąć niespodzianek:
1. Silnik 1,8 PL po obróbce głowicy, rozłożony i złożony na nowych częściach, wałki ABF - jest
2. Wiązka z PG (już opisana), komputer z PG, COPOT z PG - jest
3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
5. Pompa od PFa - jeszcze nie mam - szukam w dobrej cenie
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
7. Sportowy kolektor wydechowy z SS - jest
8. Układ wydechowy - mam tylko dedykowanego Remusa końcowego do KRa z SS z rurą 55mm, resztę będę musiał rzeźbić (2 tłumiki środkowe przelotowe) z SS. Będzie to hulać na 55m (wiem że to się oblicza, ale to dla mnie wyższa matematyka)?
9. Dolot z SS lub alu - brakuje mi tylko rury, ale to nie problem, reszta jest.
10. Skrzynia 2Y - nie mam, na jakiś czas zostanie na ATH
11. Wiązka do wtrysków - nie mam, główna wiązka przyszła bez niej
12. licznik z 16V - nie mam, tu będzie problem dostać za rozsądne pieniądze, ale bez niego auto będzie jeździć.
13. Blos i większy parownik - nie mam, chciałbym skorzystać z gazu jak już jest.
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)
15. Hample żeby to później zatrzymać - są (280 przód i tarcze z tyłu)
16. . Krokowiec - znajomy ma mi zapodać swój
17. Stukowy - jest, ale przydałoby się go wymienić bo ma pękniętą obudowę.


Hmm to już chyba wszystko. Proszę pisać jeśli coś jeszcze.
Na jakie problemy mogę się napotkać przy takim swapie. Zapewne ktoś już takiego wykonywał i proszę o porady (większość narzędzi mam). Troszkę czasu jeszcze minie zanim wszystko skompletuję, ale najpóźniej to wczesna wiosna (garaż nie ogrzewany).

: pt lis 06, 2009 14:01
autor: toffic
Dedi_S pisze:3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
w każdym lepszym sklepie z częściami elektronicznymi
Troche opisu i fotek jest w moim temacie. nic nie piszesz o krokówce i stukowym, rozumiem ze to tez jest :chytry:

: pt lis 06, 2009 15:58
autor: Dedi_S
A no tak zapomniałem o paru rzeczach. Już je dopisuję.
To po swicze podjadę jutro do elektronicznego. One wyglądają tak samo jak oryginalne w PL na przepustnicę i tylko maja inną wtyczkę, czy jak? Jeżeli inaczej to ma może ktoś zdjęcie, jak to ma wyglądać?

: ndz lis 08, 2009 00:48
autor: przemoGTI
Dedi_S pisze:3. Switche - nie ma, gdzie je kupić?
po co robić sobie pod góre przepustnica z PL-a pasi bezinwazyjnie
Dedi_S pisze:4. Wtryski (prawie identyczne jak w G60, porównywałem dane techniczne) i listwa (pod 4 bar, jeszcze nie przerobiona) z 1,8 T - jest
prawie robi tu różnice.. jakie opory??

: ndz lis 08, 2009 11:18
autor: Dedi_S
Opory te same, wydajność o 5 mniejsza, nie pamietam już gdzie te dane znalazłem.
przemoGTI pisze:po co robić sobie pod góre przepustnica z PL-a pasi bezinwazyjnie
No na to nie wpadłem i nie sprawdziłem, czyli są na tyle samo pinów? Dzisiaj to sprawdzę bo będę u teściowej.

Punkty poleciały :)
toffic dałem Ci 100 punkcika :))))

[ Dodano: 08 Lis 2009 10:30 ]
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)

Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?

: ndz lis 08, 2009 12:30
autor: przemoGTI
[ Dodano: 08 Lis 2009 10:30 ]
6. Przekaźnik do pompy - nie mam - czy ktoś wie jaki to nr?
14. Strojenie wszystkiego - sie załatwi, czy jest ktoś oprócz GTO i EVO, kto to zrobi dobrze?)

Głównie zależy mi na tych dwóch punktach, czy ktoś może się wypowiedziec?[/quote]

przekażniki pompy paliwa to widziałem z mk2 chyba 3 ozn. 67 18 i 17
a z taka informacja to raczej ciezko bedzie bo nikt nikomu konkurencji chyba nie chce robić :bigok:

: ndz lis 08, 2009 15:04
autor: toffic
jeśli już przekładać przepustnice to nie tylko z Plki pasuje, z G60 też po odkręceniu przodu, z niektórych KRów również (były takie z 2 switchami), ja podałem najtańsze rozwiązanie (cena switcha 7.50zł :green_fuck: )

: ndz lis 08, 2009 15:11
autor: evolution
ad 6 przekaznik masz juz w instalacji swojego auta, mozesz wykorzystac to co masz w skrzynce bezpiecznikow w rp

: ndz lis 08, 2009 15:51
autor: Dedi_S
evolution pisze:ad 6 przekaznik masz juz w instalacji swojego auta, mozesz wykorzystac to co masz w skrzynce bezpiecznikow w rp
Z tego co wyczytałem to w RP jakoś inaczej działa pompa, ale nie pamiętam już różnicy (coś było z momentem załączania). Trzeba coś przerobić w kablach i przekaźnik podejdzie ten co mam?


Jeśli nie to obojęnie z którym numerem założę nowy przekaźnik?
przemoGTI pisze:przekażniki pompy paliwa to widziałem z mk2 chyba 3 ozn. 67 18 i 17
toffic pisze:jeśli już przekładać przepustnice to nie tylko z Plki pasuje, z G60 też po odkręceniu przodu, z niektórych KRów również (były takie z 2 switchami), ja podałem najtańsze rozwiązanie (cena switcha 7.50zł )
Przepustnicę mam z PL z dwoma swichami tylko za godzinę będę wiedział na ile pinów one są

Jeszcze jedno jak dobrze pamiętam to pompa paliwa z PFki jest 3 bar (lub 3,5), napomiast listwa jest 4 bar, przerabiać regulator lub kupić mocniejszą pompę, czy będzie to śmigać w takim zestawieniu (wiem, że większe ciśnienie nie zawsze oznacza lepiej)?

: ndz lis 08, 2009 16:16
autor: toffic
Jeszcze jedno jak dobrze pamiętam to pompa paliwa z PFki jest 3 bar (lub 3,5), napomiast listwa jest 4 bar, przerabiać regulator lub kupić mocniejszą pompę, czy będzie to śmigać w takim zestawieniu (wiem, że większe ciśnienie nie zawsze oznacza lepiej)?
będzie śmigać
Dedi_S pisze:Przepustnicę mam z PL z dwoma swichami tylko za godzinę będę wiedział na ile pinów one są
jak z PLki to na 3

: śr lis 25, 2009 19:57
autor: Dedi_S
toffic pisze:jak z PLki to na 3
racja są 3, a da się to jakoś przerobić na 2?

Jak z tym przekaźnikiem? Co trzeba zmienić itd.

: czw lis 26, 2009 00:35
autor: toffic
Dedi_S pisze:racja są 3, a da się to jakoś przerobić na 2?
a po co na 2 jak w DF I są 3?? :chytry:

: czw lis 26, 2009 09:19
autor: Dedi_S
toffic pisze:a po co na 2 jak w DF I są 3??
No kurde sprawdziłem przepustnicę a nie sprwdziłem wiązki bo byłem pewien, że jest na 2, po południu jeszcze się upewnię jak to wszystko wygląda.

: pn lis 30, 2009 01:41
autor: ASUS1986
Widze temat dobry to sie podlacze bo czeka mnie to samo czyli swap z RP ale na 9A i jestem w trakcie zakupu digi I. Bede mial kompletna wiazke, wtryski, copot, regualtor cisnienia, komp, krokowca, lambde wiem ze listwe musze dokupic z 1.8 20v ale to nie problem bo na allegro nawet za 50zl mozna wyrwac, przedluzki to sie jakos ureza. Wszystko to z Corrado G60 jest ale teraz dopiero pomyslalem ze pompa by sie zdala jakas wydajniejsza bo raczej na tej z RP to nie podola i stad moje pytanie czy mam dusic sprzedajacego jeszcze o pompe z tego Corka, czy to podejdzie do mnie czy mam jakiejs innej szukac? Z gory dzieki za pomoc