problem z moim kr
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- charubin18
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
- Lokalizacja: kolno
problem z moim kr
witam. wiem ze od tego jest dzial techniczny ale tu mam samych szpecow w dziedzinie tych silnikow. mam taki problem ze silnik mi strasznie obrotuje cały czas i nie działa mi obrotomierz i strasznie duzo mi pali co to moze byc?? pozdravwiam
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: problem z moim kr
Co to znaczy ze ci silnik obrotuje? Obrotomierz brany jest na zegary z zacisku nr.1 cewki zaplonowej. Sprawdz miernikiem czy masz przejscie między pinem zegarów od obrotomierza i tym zaciskiem.charubin18 pisze:witam. wiem ze od tego jest dzial techniczny ale tu mam samych szpecow w dziedzinie tych silnikow. mam taki problem ze silnik mi strasznie obrotuje cały czas i nie działa mi obrotomierz i strasznie duzo mi pali co to moze byc?? pozdravwiam
A duzo pali to znaczy ile ? Jeśli 7-8 w trasie i w miescie 10-11 to jest ok.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- charubin18
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
- Lokalizacja: kolno
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Kurde ale trzyma te obroty, czy faluje - co sie dzieje? No napisz chlopie cos wiecej, nikt nie ma szklanej kuli zeby sobie wywrozyć Twoje problemy.
Obrotomierz nie jest na podcisnienie.
Pompka jak wyje, to sie kończy powoli, jeśli cisnienia paliwa są ok to jeszcze troche pochodzi. Auto nie przerywa na wysokich obrotach? Wkręca się ładnie do samego końca?
Obrotomierz nie jest na podcisnienie.
Pompka jak wyje, to sie kończy powoli, jeśli cisnienia paliwa są ok to jeszcze troche pochodzi. Auto nie przerywa na wysokich obrotach? Wkręca się ładnie do samego końca?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- charubin18
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
- Lokalizacja: kolno
właśnie na wysokich obrotach zaczyna szarpac jak jest mało paliwa w baku. a co do obrotów to trzymały sie równo i probowalem wszystkiego i nic wiec opoznilem zaplon i teraz zwolnily obroty ale faluja tak jak by mial zaraz zgasnąl i znow wzrastają obroty i tak w kolko. przed przekładką silnika w poprzedniej budzie było dobrze
- charubin18
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
- Lokalizacja: kolno
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
hehe jeszze ze 3 domowe naprawy tego auta i bedzie na allegro na czesci..... sprawdz wiazki elektryczne i podcisnienia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Co to znaczy cała wiązka? Daliscie obydwa sterowniki? Zarówno ten z podszybia jak i ten duży przekaźnik 244 ze skrzynki bezpieczników? Bez 244 auto nigdy nie będzie miało wolnych obrotów.charubin18 pisze:wszystko zostało przezucone cala wiazka i uklad paliwowy i po przekladce cos takiego sie dzialo. strasznie obrotowal
Cos czuje ze tak namieszaliscie przy swapie ze ciezko bedzie dojsc co w ogole macie nie tak.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- charubin18
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
- Lokalizacja: kolno
wszystko kompletnie wszystko zostało wywalone z jednej budy i wszystko przerzucone z drugiej nawet skrzynki bezpiecznikow. jedną rzecz znalazlem. kabel oberwal mi sie od krańcówki przy przepustnicy i obrotomierz zrobilem i spalanie tylko jest problem bo samochod nadal mi duzo pali za 70 zł zrobiłem 60 km to straszne....przed przekładką tego nie było. był jeszcze jeden problem. a mianowicie chodzi o to ze na stacji zaszla pomyłka i ktos wlal do głownego zbiornika z benzyną ropy i ludziska tankowali to i ja to tez wlałem było wcześniej za 50 zł benzyny i wlalem tej ropy wtedy za 30 zł pozniej. po odpaleniu tego 1.8 silnika była własnie ta ropa w zbiorniku i pozniej sie dopieru dowiedzialem ze to ropa była i spuścilismy i zalalem 15 litrow 98 osemki po czym własnie tak sie zachowuje czy to mozliwe?? co by moglo sie stac??
[ Dodano: 15 Paź 2009 19:01 ]
moja sugestia jest jeszcze taka-przepływomierz??? czy to mozliwe?? bo przy przekładce mialem rozkreconą puche filtra powietrza i odkrecony przepływomierz byc moze ze po złozeniu ssie lewe powietrze i tak sie dzieje?
[ Dodano: 15 Paź 2009 19:01 ]
moja sugestia jest jeszcze taka-przepływomierz??? czy to mozliwe?? bo przy przekładce mialem rozkreconą puche filtra powietrza i odkrecony przepływomierz byc moze ze po złozeniu ssie lewe powietrze i tak sie dzieje?
Ostatnio zmieniony czw paź 15, 2009 18:46 przez charubin18, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:21
- Lokalizacja: Małszewko
-
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:12
- Lokalizacja: Grójec
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw paź 15, 2009 20:21
- Lokalizacja: Małszewko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości