Strona 1 z 1

budowa skrzyni hybrydy do ABF-a

: wt sie 18, 2009 21:29
autor: Drogojad
Witam wszytkich związku z tym ze moja skrzynia ma sie juz ku końcowi (oznaczenie cda) na wszystkich biegach piszczy jak wcisne sprzegło piszczenie cichnie i na luzie chroboli narazie da sie jeździć ale psychicznie mi to przeszkadza :hmm: .

Moje pytanie brzmi czy ktos z klegów budował hybryde skrzyni do Abf-a generalnie chodzi mi o skrucenie nieco przełozenia głównego (powiedzmy na 3.9) oraz dobranie V biegu długiego co by na trasie mozna było spokojnie jechać najbardziej mnie interesuje skąd wziaść czesci do tego a jak by ktoś miał to taki opisik mile widziany tylko do skrzyni CDA lub innej podobnej
Pozdawiam[LINK

: wt sie 18, 2009 23:29
autor: Lysiak
jak dla mnie to z Twojego opisu wynika ze konczy sie sprzeglo wyciskowe wraz z dociskiem, wymien kompletne sprzeglo i twoje piszczaco-chroboczace problemy znikna.

Pozdro

: śr sie 19, 2009 21:40
autor: Drogojad
Lysiak pisze:jak dla mnie to z Twojego opisu wynika ze konczy sie sprzeglo wyciskowe wraz z dociskiem, wymien kompletne sprzeglo i twoje piszczaco-chroboczace problemy znikna.

Pozdro
tez tak kiedyś myślałem wymieniłem kompletne sprzegło całkiem niedawno ale to nie pomogło dalej chroboli plus doszło do tego piszczenie

czekam dalej na jakieś informacje w temacie
pozdro

: czw sie 20, 2009 14:18
autor: GMS
da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego

: czw sie 20, 2009 19:32
autor: Drogojad
GMS pisze:da radę zbudować ja tak robiłem popatrzyłem na etce jakie są przełożenia w danej skrzyni policzyłem na papieże jakie będą najlepsze kupiłem dwie sztuki i zrobiłem z dwóch jedną, jedyny problem to są śruby do skręcenia przełożenia głównego z obudową mechanizmu różnicowego oryginalnie są nity w serwisie są dostępne śruby ale za 8 sztuk życzą sobie 600 zł więc trochę sporo ale ja to załatwiłem inaczej...
Ale w twoim przypadku nie można dobrać po prostu krótszej skrzyni z innego silnika słabszego
a moze jakieś konkrety z jakich "dwóch" kolega zrobił jedną ? o jakim przełozeniu głównym oraz oznaczeniu skrzyń ??

: czw sie 20, 2009 22:45
autor: GMS
słuchaj każdy robi na swoje potrzeby ja zrobiłem każdy bieg co 50 km czyli 1-50 , 2-100 , 3-150 , 4-200 , 5- 250 prędkości przy 6000 tyś przy czym docelowa odcinak ma być 7500 tyś bo do silnik który buduje nie ma sensu współpracy z krótszą skrzynią wszystko da się zrobić tak jak komuś pasuje generalnie to prościzna...

: pt sie 21, 2009 16:14
autor: Drogojad
.. to podziel sie co tam masz za silnik ile KM oraz przebieg Nm oraz z czego poskałdana skrzynia może komuś sie przyda w sumie po to jest forum

: pt sie 21, 2009 21:03
autor: Borys
Drogojad pisze:.. to podziel sie co tam masz za silnik ile KM oraz przebieg Nm oraz z czego poskałdana skrzynia może komuś sie przyda w sumie po to jest forum
a co za róznica ile ma KM inaczej buduje sie skrzynie na miasto inaczej na KJSy inaczej na 1/4 mili,

: ndz sie 23, 2009 18:39
autor: LCQ
poproś kolege yahoo to może ci cos podpowie ;)

: pn sie 24, 2009 21:20
autor: Drogojad
chodzi o kolege yahoo_p mam nadzieje napewno zapytam bo z moja skrzynią coraz gorzej