Strona 1 z 1

Sportowe wałki kr

: śr sie 05, 2009 16:33
autor: Splo
Witam kupiłem ostatnio kr i podobno na sportowych wałkach... podobno... jak to można najłątwiej sprawdzić?? co to za wałki i czy faktycznie sa nieseryjne??

ps. jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku?? zeby było ciut lapiej??
pzdr

: śr sie 05, 2009 17:27
autor: marol_10
jak masz sportowe walki, to bedziesz wyzej krecil rpm niz na fabrycznych
Splo pisze:ps. jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku
to trzeba zapytac np. GTO. Ale to jest nic innego jak strojenie kompa np. pod dane walki, nic tam samemu nie zrobisz

: śr sie 05, 2009 19:19
autor: smokatsu84
marol_10 pisze:Ale to jest nic innego jak strojenie kompa
W KR-ce nie pogrzebie w kompie bo nie ma w czym mieszac :bajer:
Splo pisze:jak można coś pogrzebać przy zapłonie i wtrysku
jeśli masz seryjny wtrysk to tylko regulacja dawki paliwa, zapłon oraz tzw. power moduł, kolektor wydechowy

Zamiana wtrysku :green_fuck: i wtedy można grzebać w kompie

Polecam Faq 16v
Splo pisze:jak to można najłątwiej sprawdzić??
Zdjąć pokrywe głowicy lub chamownia :bigok:

pozdr

: śr sie 05, 2009 19:34
autor: marol_10
smokatsu84 pisze:W KR-ce nie pogrzebie w kompie bo nie ma w czym mieszac
Sory, masz racje przecież KR jest na mechanicznym wtrysku, zapomniałem :bigok:

: czw sie 06, 2009 09:43
autor: GTO
cyknij fote z boku wałków od strony kiety , jesli to schrick to tam ma nabite oznaczenie.

: czw sie 06, 2009 16:10
autor: LCQ
Jeśli masz Schricki to sobie sprawdź w katalogu

http://www.avl-schrick.com/dat/MK/Schri ... 09%20E.pdf

: pt sie 07, 2009 09:38
autor: Splo
dzięki sprawdze na czasie...

A gdzie się reguluje dawką paliwa??

i ten caly wtrysk reguluje??