ABF w MK1 - krok po kroku
: śr sie 05, 2009 00:02
Witam,
jest to troszeczkę cross-post ale chyba w bardziej odpowiednim to tego miejscu
Posiadam VW Golfa MK1 Cabrio z silniczkiem 1.8 8v z mechanicznym wtryskiem- nominalnie powinien mieć coś koło 115KM (jako bonus samochód, przez jednego z poprzednich właścicieli, został wyposażony we wtrysk podtlenku LPG, który w pierwszej kolejności z niego zostanie usunięty).
Jednym z wariantów jakie rozważam przy modyfikacji auta jest przeszczep serducha ABF. Czy mógłbym prosić, któregoś z bardziej doświadczonych forumowiczów o dokładny opis step-by-step całej procedury? Co muszę kupić z jakiego auta, co dospawać a co dorobić aby taka operacja zakończyła się sukcesem?
Co mnie najbardziej interesuje:
- czy będę musiał spawać łapy pod silnik
- jak z układem chłodzenia
- jak odprowadzić od silnika spaliny
- czy będzie pasowało standardowe doprowadzenie świeżego powietrza?
- czy muszę wymieniać skrzynię? jak tak to co lepiej AGC CDA?
- jak rozwiązać sprawę oddania napędu na koła? Półosie, zwrotnice?
- jak wygląda sprawa elektryki tego silnika?
Za wszelkie podpowiedzi będę niezmiernie wdzięczny i pozdrawiam,
expart.
jest to troszeczkę cross-post ale chyba w bardziej odpowiednim to tego miejscu
Posiadam VW Golfa MK1 Cabrio z silniczkiem 1.8 8v z mechanicznym wtryskiem- nominalnie powinien mieć coś koło 115KM (jako bonus samochód, przez jednego z poprzednich właścicieli, został wyposażony we wtrysk podtlenku LPG, który w pierwszej kolejności z niego zostanie usunięty).
Jednym z wariantów jakie rozważam przy modyfikacji auta jest przeszczep serducha ABF. Czy mógłbym prosić, któregoś z bardziej doświadczonych forumowiczów o dokładny opis step-by-step całej procedury? Co muszę kupić z jakiego auta, co dospawać a co dorobić aby taka operacja zakończyła się sukcesem?
Co mnie najbardziej interesuje:
- czy będę musiał spawać łapy pod silnik
- jak z układem chłodzenia
- jak odprowadzić od silnika spaliny
- czy będzie pasowało standardowe doprowadzenie świeżego powietrza?
- czy muszę wymieniać skrzynię? jak tak to co lepiej AGC CDA?
- jak rozwiązać sprawę oddania napędu na koła? Półosie, zwrotnice?
- jak wygląda sprawa elektryki tego silnika?
Za wszelkie podpowiedzi będę niezmiernie wdzięczny i pozdrawiam,
expart.