Strona 1 z 1

MK1 1.8 16v KR + Eaton ???

: ndz sie 02, 2009 11:41
autor: poppers_i_anius
witam jak wiadom posiadam MK1 1.8 16v KR i kusi mnie opcja zalorzenia kompresora (wsumie to tylko to wchodzi w gre) celem bedzie 200PS a mianowicie nurtuja mnie takie pytania:

1. wiadomo silnik trzeba odprzezyc tak wiec napewno beda inne tłoki tylko z czego najlepiej dobrac?
2. kompresor bedzie eaton czyli chyba nietrzeba robic dodatkowego smarowania kompresora tak jak w G60???
3. co z przepustnica czy trzeba zmieniac? kolektor ssący tez trzeba zmienic?
4. wtryski wiadomo beda digi najlepiej z g60 com?
5. sprawa z glowica czy trzeba cos przerabiac?
6. korby i reszta wytrzyma moje planowane 200PS-ów

a moze lepiej kupic kompletne g60 i zalorzyc mu czapke :) 16v powiedzmy z KR???

: ndz sie 02, 2009 13:01
autor: evolution
widac czytac nie lubisz ale ze mam dobry humor to cie nie pojade a napisze:
ad1 tloki kup sobie z s2 najlepiej wychodza i wchodza do kr
ad2 tak nie trzeba bedzie
ad3 nie trzeba zmieniac ale ladniej jest pod maska i zwawiej jak zmienisz
ad4 wtryski z g nadaja sie co najwyzej do... kup wieksze cos kolo 340 cc wystarczy na wiecej ps'ow
ad5 na 200 ps nie
ad6 wytrzymuja duzo wiecej niz 200 ps, ba nawet wiecej niz 300 tyle ze trzeba przerobic lozyskowanie walu i olejenie zeby bylo mniej awarjnie

: ndz sie 02, 2009 15:08
autor: poppers_i_anius
dzieki evo z czytaniem to troche poczytalem i stad mam te wiadomosci a jak by to wygladalo z tym silnikiem PG i glowica 16v??

: ndz sie 02, 2009 16:05
autor: evolution
poppers_i_anius pisze:dzieki evo z czytaniem to troche poczytalem i stad mam te wiadomosci a jak by to wygladalo z tym silnikiem PG i glowica 16v??
Ziomuś jakie wiadomosci.... wszystkie pytania jakie zadales maja odpowiedzi na tym forum od miesiecy a nawet i lat.... nawet polaczenie pg z kr....