Strona 1 z 1
Swap RP-KR pompa paliwa
: ndz lip 12, 2009 12:23
autor: kundelgrupen
Zmieniam rp na kr, a nie mam pompy w baku. Mogę zastosować pompę od rp w zastępstwie? Tzn bak chcę zostawić originalny, pod maską pompa z rp (taka z kwadratowym zbiorniczkiem, wielkosci akumulatora) popuje do pompy wysokiego ciśnienia. Czy musze szukać baku z vw i szczepić piompe do baku z trampka? Zależy mi na schemacie gdzie dokładnie opisana jest kolejność urządzeń, jedna pompa, druga, akumulator ciśnienia itp. I jakaś notataka gdzie jakie ciśnienie wystepuje (wysokie/niskie)
: ndz lip 12, 2009 22:39
autor: evolution
robiac tak bedziesz mial dwa kwadratowe zbiorniki z pompami pod maska ... mija sie to z celem
wszczep do zbiornika mala pompke wstepna)15 bar i daj gdzies pod auto wlasciwa pompe z filtrem od kr i bedzie ok

: pt lip 24, 2009 16:00
autor: kundelgrupen
zaraz.... pompka wstepna w baku daje 15 bar? spodziewałem sie trochę mniej

Rozumiem ze należy również wymienić przewody paliwowe pod autem, originalne są stalowe fi 8. Jakimi je zastąpić?
: pt lip 24, 2009 16:04
autor: TAZ
Jeżeli masz 8mm to zostaw, wytrzymają ten silnik spokojnie, pompka w bak wstępna ma 1,2 bara lub 1,5 bara jakoś tak, pewnie Evolutionowi wcięło przecinek. Jeżeli dasz w zbiornik na dół jakieś sitko to możesz wykorzystać tylko jedną pompę, a zbiornik będzie opadowo działał.
: pt lip 24, 2009 22:36
autor: evolution
kundelgrupen pisze:zaraz.... pompka wstepna w baku daje 15 bar? spodziewałem sie trochę mniej

Rozumiem ze należy również wymienić przewody paliwowe pod autem, originalne są stalowe fi 8. Jakimi je zastąpić?
literowka 0.15 bar sorki