[mkII] problem z paliwem po swapie
: czw cze 25, 2009 22:17
witam wiem ze jest od tego dzial techniczne ale mysle ze tutaj szybciej znajde odpowiedz.
a wiec problem polega na tym, ze zrobilem swapa na 2.0 16v 9a (silnik czysta seria, nie jedzil nigdy na gazie) przez 3 miesiace chodzil super az nagle 2 dni temu zaczal chodzic na 3 gary iskra jest na kazdym kablu. I teraz problem: sprawdzilem cisnienie pompy na wolnym kanale w rozdzielaczu i daje 6 barów, odkrecilem przewod paliwowy z 3 cylidra, odpalilem silnik i paliwo w ogole tamtedy nie leci, przykrecilem go spowrotem i odkrecilem z 2 cylindra aby sprawdzic cisnienie na wytryskach, a tu nic, na 2 wtrysk nie podaje paliwa i nie chodzi na II cylinder ale za to na 3 juz chodzi normlanie, co to moze byc?? rozdzielacz ma juz dosc? nie pojmuje w ogole jak to jest mozliwe ze sobie wybiera wtrysk na ktory ma nie chodzic (pompa cisnieniowa troche jeczy ale utrzymuje stale cisnienie)... pomozcie ludzie (na hamowni przy I pomierze pokazal mi 142,2 koni za drugim pomiarem 119,3koni a za trzecim 115,3koni) czemu tak??
a wiec problem polega na tym, ze zrobilem swapa na 2.0 16v 9a (silnik czysta seria, nie jedzil nigdy na gazie) przez 3 miesiace chodzil super az nagle 2 dni temu zaczal chodzic na 3 gary iskra jest na kazdym kablu. I teraz problem: sprawdzilem cisnienie pompy na wolnym kanale w rozdzielaczu i daje 6 barów, odkrecilem przewod paliwowy z 3 cylidra, odpalilem silnik i paliwo w ogole tamtedy nie leci, przykrecilem go spowrotem i odkrecilem z 2 cylindra aby sprawdzic cisnienie na wytryskach, a tu nic, na 2 wtrysk nie podaje paliwa i nie chodzi na II cylinder ale za to na 3 juz chodzi normlanie, co to moze byc?? rozdzielacz ma juz dosc? nie pojmuje w ogole jak to jest mozliwe ze sobie wybiera wtrysk na ktory ma nie chodzic (pompa cisnieniowa troche jeczy ale utrzymuje stale cisnienie)... pomozcie ludzie (na hamowni przy I pomierze pokazal mi 142,2 koni za drugim pomiarem 119,3koni a za trzecim 115,3koni) czemu tak??