Strona 1 z 2

mikrostyk do przepustnicy ABF

: śr cze 03, 2009 08:31
autor: Much77
potrzebuje kupic ten mikrostyk stycznik nie wiem dokladnie jak to sie nazywa
znajduje sie to z tylu na korpusie przepustnicy w ABFie
tu gdzie mieszkam w serwisie skody powiedzieli ze to wystepuje tylko z tym korpusem
w vw Lellek w opolu to samo bo wogole nie maja tego na rysunku jako osobna czesc
bez tego silnik nierowno pracuje na wolnych
gdzie to zdobyc?skad?za ile?
moze jakies numery tego ustrojstwa
nie mam pojecia co z tym zrobic

: śr cze 03, 2009 09:08
autor: bugalon
A skąd wiesz, że to mikrostyk nawalił?

Nie pamiętam dokładnie jakie jest połączenie elektryczne między mikrostykiem a złączem przepustnicy. Na pewno możesz zaadoptować przy odrobinie rzeźby krańcówkę z silników PF/PB/PG/KR/PL. Na pewno będziesz mógł zaadoptować też krańcówkę od każdego BMW z lat 88-95 (dotyczy wersji z wtryskiem wielopunktowym)

: śr cze 03, 2009 14:10
autor: toffic
Kupić uniwersalny w sklepie elektronicznym i zaadoptować

: śr cze 03, 2009 19:12
autor: Much77
zaadaptowalem od KR ale dalej te wolne obroty to nie to
czy wtyczka wpieta czy wypieta reakcja jest caly czas taka sama czyli nie chodzi rowno na wolnych a czasami nawet zgasnie dlatego podejrzewam ze to musi byc ori z ABF
a powiedzcie panowie za co dokladnie odpowiada ten pirunski mikrostyk

: śr cze 03, 2009 22:00
autor: AD6
przy zamkniętej przepustnicy ten styk jest zwarty i ecu dostaje o tym informacje i włącza silniczek od obrotów jałowych ogólnie ten stycznik albie jest rozwarty (otwarta przepustnica) albo zwarty (zamknięta przepustnica) sprawdz miernikim czy u ciebie faktycznie tak jest jak jest inaczej to jest uszkodzony a jak jest tak jak pisze to problem w wolnych obrotach jest gdzieś indziej

: śr cze 03, 2009 22:37
autor: Żelu
U mnie też był walnięty ten stycznik ( 'włącznik biegu jałowego' ), ale nie ma to za bardzo wpływu na wolne obroty wbrew pozorą. Tylko przy niedogrzanym silniku może delikatnie szarpać czasem.
Spróbuj wyczyścić zawór wolnych obr. i przepustnice, może jakieś podciśnienie spadło ?

A włącznik najlepiej pomierzyć i będziesz miał jasność czy jest ok czy nie.

: czw cze 04, 2009 07:15
autor: Much77
posprawdzalem to wszystko i pisze co nastepuje
ori stycznik walniety wogole nie cyka,objaw taki ze na wolnych obrotach szarpie wlasnie motorem i czasem zgasnie,po zaadaptowaniu stycznika z KR jest dalej tak samo bez wzgledu czy jest on spiety czy nie
podcisnienie ok.
moj wnoisek jest taki ze chyba musi byc ori te ustrojstwo tylko gdzie to dostac?

: pt cze 05, 2009 08:40
autor: GTO
ASO ok 130zł

: pt cze 05, 2009 08:52
autor: Much77
GTO pisze:ASO ok 130zł
Krzychu tak tez zrobilem :grin:
z tym ze dopiero w czestochowie u marszalka takie cos jest dostepne
w poniedzialek odbior
zobaczymy czy pomoze

: śr cze 10, 2009 15:18
autor: emilson
i problem rozwiazany stycznik pomogoł, mieli go tylko u Kulczyka w Poznaniu

mikrostyk do przepustnicy ABF

: ndz kwie 01, 2012 11:09
autor: maxgt
odkop,ale podczas transportu jakimś cudem połamało się to, ma ktoś nr części bo w etce nie mogę namierzyć, czy to występuje z przepustnicą? razem

mikrostyk do przepustnicy ABF

: pn kwie 02, 2012 18:05
autor: Much77
Obrazek

mikrostyk do przepustnicy ABF

: pn kwie 02, 2012 19:59
autor: maxgt
w etce nie ma takiego nr. , z kolei ja znalazłem taki nr 037133093G i wychodzi że to czego szukam,nr ze zdjęcia nigdzie nie wchodzi a powinien skoro jest na części, może uda się zreanimować stary

mikrostyk do przepustnicy ABF

: pn kwie 02, 2012 20:41
autor: Much77
tutaj kolega z forum sprzedaje min. przepustnice z tym switchem z abfa i numery te same ktore ci podeslalem na focie

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=455449" onclick="window.open(this.href);return false;