Strona 1 z 1

Swap mk1

: pt maja 22, 2009 10:27
autor: daro81
mam zamiar swapowac do swojego mk1 16V, i mam do wyboru MK2 z KR lub
B3 z 9A. I zastanawiam sie co lepsze?? Podobno w 9A kolektor przeszkadza przy zmianie biegow czy cos? czy wystarczy wsadzic inna skrzynie??
O zmianie lap silnika,baku itp to wiem.chodzi glownie ktory silnik latwiej bedzie mi zaadoptowac bo bede to robil w systemie "garażowym sam".

: pt maja 22, 2009 10:50
autor: CSR_GTI
daro81 pisze:chodzi glownie ktory silnik latwiej bedzie mi zaadoptowac bo bede to robil w systemie "garażowym sam".
oba silniki w sumie takie same... więc niema że ejden łatwiej a drugi trudniej. Jedyne co to w pasku może być skrzynia na linki i sprzęgło na hydro - i to by było jedyne utrudnienie. O swpach 16V do mk1 pisało już chyba z 20 razy także szukaj a napewnoe znajdziesz.
daro81 pisze:MK2 z KR lub
B3 z 9A
brałbym 9A ze względu na lepsze efekty po modach

: sob maja 23, 2009 12:52
autor: pczerniej
silniki według mnie awaryjne .... wolał bym zainwestować np. w ABF

: sob maja 23, 2009 13:40
autor: toffic
pczerniej pisze:silniki według mnie awaryjne .... wolał bym zainwestować np. w ABF
osprzęt mechanicznych wtrysków może i tak, reszta praktycznie to samo w ABFie jak KRze i 9A

: sob maja 23, 2009 15:53
autor: LCQ
jeśli tego nie będziesz uturbiał bierz ABF, kilka modów i możesz z 20 KM+ zrobić, gdzie w 9A/KR musiałbys pokombinować

: sob maja 23, 2009 21:26
autor: Marszall
ogólnie jakbyś brał komplet ze skrzynią to lepiej KR bo tak jak koledzy pisali jest na wodziki nie na linki i sprzęgło też na linkę, patrząc na osiągi moce maja podobne ale 9A ma większy moment obrotowy. Komputer w 9A też jest nowszej generacji i posiada opcje diagnozy z tym że może im mniej elektroniki tym lepiej.

Jeśli chcesz silnik jeszcze "rozwijać" to brałbym 9A bo to zawsze większa pojemność i większy potencjał, tak mi się wydaje.

[ Dodano: 23 Maj 2009 21:27 ]
a pozatym z tego co pamiętam wiązke od komputera z 9A czyli ke-motronica łatwiej przerobić pod DIGI I :chytry: