Strona 1 z 1

ABF turbo

: sob maja 09, 2009 12:05
autor: p.d1990
Witam Forumowiczów. Mam mały problem. Ponieważ czytałem forum i znalazłem ze w abf lubią pękać korby nawet w seryjnych silnikach. Czy można jakość wzmocnić korby od abf czy lepiej zainwestować w kute korbowody do turbo. Przy okazji kupna tłoków kutych które odpręża mi silnik chciałbym zainwestować w nowe korby lub stare wysłać do obróbki. Dmuchanie początkowe będzie na poziomie 1 bara potem ciśnienie będzie zwiększone. Moc początkowa jaka chciałbym uzyskać to około 260koni. Powietrze będzie pompowane supercharger-em z serii eaton m90. Moje kolejne pytanie brzmi czy kupować tłoki nad wymiarowe żeby zrobić szlif i było wszystko w porządku. oraz przy okazji nowe panewki zeby mechanik założył. Co możecie mi poradzić silnik ma najechane okolo 150tys i jest z 97roku. Co jeszcze zrobić oprócz ze trzeba wymienić rozrząd i remont głowicy. Gdzie moge zamówic tłoki i korby. Czy firma tomson np by miala takie. Tloki ma lecz korb nie widzialem na st4ronie trzeba bedzie napisac do nich.

: sob maja 09, 2009 12:20
autor: djtom
Ponieważ czytałem forum i znalazłem ze w abf lubią pękać korby nawet w seryjnych silnikach
pokaż :panna:

po co kombinowac jak kenaj ma komplet abf tubro ~300 ps na swapa w dobrym pieniadzu

: sob maja 09, 2009 16:06
autor: p.d1990
Tak pisza ze seria duzo nie wytrzyma w abf. Najslapszy punkt to korby wiec zadalem pytanie czy je wymieniac czy nie. Jak nie to kupie tloki i bede mial z glowy na jakis czas do puki nie dozbieram grosza na bardziej powazne modyfikacje.

: sob maja 09, 2009 23:01
autor: bugalon
Jak chcesz miec 260 koni to nie potrzeba zmieniać korbowodów. Tylko pełne doładowanie ustaw tak zeby nie pompowała turbina maxa przy 1500 obrotów.